kenth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 rask linje men treig inter nett browser Nedlastingshastighet: 11 569 kbit/s (4 000 000 bytes på 2,766 sek) Opplastingshastighet: 18 980 kbit/s (2 000 000 bytes på 0,843 sek) noen ider ka det er for noe ? har avast anti virus men når eg stengte det av gjekk det like seint Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva slags linje har du? Og fra hvem. Har du noen programmer (torrent, dc++ eller lignende) som kjører i bakgrunnen? Lenke til kommentar
kenth Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva slags linje har du? Og fra hvem.Har du noen programmer (torrent, dc++ eller lignende) som kjører i bakgrunnen? 6978632[/snapback] eg har bitlord i bagrunnen .. kem som er levrandørern veit eg ikje ... det var nera før men kem som har tatt over veit eg ikje det er gratis her eg bur det er vel fiber linje på 16mbit Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Altså kan jeg ikke se at du har noe å klage på hastigheten nei hehe Hvilken nettleser bruker du da? Endret 1. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
killabie Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Der har du jo løsningen, Bitlord tar alle dine connections. Da vil det si at nettsurfing blir tregt, Stopp Bitlord å se hva som skjer! Sliter med det samme med Utorrent og nettsurfing, alt går som i sirup viss jeg tanker med utorrernt og surfer! Selv om nedlastinga kansje ikke går på mer en 50kpbs Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hva slags linje har du? Og fra hvem.Har du noen programmer (torrent, dc++ eller lignende) som kjører i bakgrunnen? 6978632[/snapback] eg har bitlord i bagrunnen .. kem som er levrandørern veit eg ikje ... det var nera før men kem som har tatt over veit eg ikje det er gratis her eg bur det er vel fiber linje på 16mbit 6978668[/snapback] Bitlord er roten til masse problemer. Skift til µTorrent istedet. Dessuten har du vel kabel eller ADSL2. Tror ikke det finnes fiber med akkurat 16mbit. Er enten 10,50 eller 100mbit begge veier. Endret 1. oktober 2006 av Kris R Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Der har du jo løsningen, Bitlord tar alle dine connections. Da vil det si at nettsurfing blir tregt, Stopp Bitlord å se hva som skjer!Sliter med det samme med Utorrent og nettsurfing, alt går som i sirup viss jeg tanker med utorrernt og surfer! Selv om nedlastinga kansje ikke går på mer en 50kpbs 6978705[/snapback] Her er noen løsninger som fikser problemet:1. Last ned denne og sett max connections til 100 2. Gjør følgende: 1. Logg inn som brukeren Administrator. Ikke bruk en konto som ikke har administrative rettigheter. For å logge inn som Administrator: - Logg ut av maskinen. - I velkomstbildet tryk Ctrl+Alt+Del to ganger og angi Administrator som brukernavn 2. Klikk Start, Run/Kjør... og skriv: gpedit.msc 3. Utvid Computer Configuration, Administrative Templates, Network og klikk på QoS Packet Scheduler 4. Dobbeltklikk på Limit reservable bandwith 5. Klikk på valget Enabled og i feltet Bandwidth limit% angir du 0 og klikker OK. Kontroller under Network Connections at QoS Packet Scheduler er slått på (dette er standard). Omstart av maskinen skal ikke være nødvendig. Denne funksjonen hvor Windows XP reserverer 20% av båndbredden til seg selv er pr. design. En vanlig klientmaskin i et nettverk skal normalt sett gjøre langt mere enn å surfe mot Internett. Det kan derfor være fornuftig å ikke benytte dette tipset på en nettverksklient i et bedriftsnettverk. " Lenke til kommentar
kenth Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 ok ska prøve det tusen takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fiber finnes i alle hastigheiter. Hos søsteren min er den på 6/6 og kan oppgraderes til 25/25 eller 50/50 vis ønskelig Dette er NTE fiber Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) 6979025[/snapback] De leverer 6/6 Mb/s 20/10 Mb/s 50/25 Mb/s Endret 1. oktober 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå