veluci Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hallo.. skal kjøpe meg bil no ganske so snart. tenkte derfor at eg skulle kjøpe meg ein Toyota MR2... tenkte først eg skulle kjøpe meg ein Honda crx, men det blei for dyrt i forsikring kan noen som har denne bien, eller som har hatt erfaringer med denne bilen, eller i det hele tatt har peiling fortelle meg litt om denne bilen? hva eg må vite... + og - med bilen osv takker for alle svar Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det Mk1 (83-89) eller Mk2 (90-99) du har i tankene? er ganske stor forskjell på disse 2 Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er MR2 merkbart billigere å forsikre enn CRX da? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Er det Mk1 (83-89) eller Mk2 (90-99) du har i tankene? er ganske stor forskjell på disse 2 6978597[/snapback] er nokk Mk2 som er i tankene ja Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 På Toyota Sportscar Owners Group Norway kan du finne svar på det meste du lurer på om MR2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå