Richard_87 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei dere! Jeg har snart bursdag og trenger noen datahøytalere. Har sett litt på 2.1 høytalere, for det gir bedre lyd enn kun 2 høytalere så vidt jeg har forstått. Prisen må være under 500 kroner, helst inkl. frakt. Så spørsmålet mitt da er om det er noen dere kan anbefale? Jeg har sett litt på disse: Creative Inspire T3030 Trust SP-3600A Fujitsu Siemens Har en liten finger for den creativen. Noen meninger eller anbefalinger å få? Takk Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 CREATIVE! trust=søppel FSC høyttalerene har jeg stående noen av her på jobb, de er ræva... Musa Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har Creative 7.1THX S750, og er skamfornøyd. Creative har best lyd, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ok, da får jeg vel ønske jeg de da hehe. Takk for raskt svar . Hvis noen har andre forslag så bare kom med de! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du har jo 5.1 anlegget Logitech X-530 mulig det kommer rett over 500-lappen, men det skal visst være knakende bra for prisen! - Martin-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå