Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, imorgen etter du er kommet ut av dusjen, å håret har tørket seg. Hvordan får du det forresten til å legge seg ned?, har du i masse greier mens  det er vått?

8337882[/snapback]

Jeg pleier å børste det bakover mens det er vått, og la det ligge sånn til det tørker. Så tar jeg en liten dæsj voks i når jeg er på vei ut døra. :)

Lenke til kommentar

Jeg har veldig krøllete hår, og vil gjerne få retta det ut... :hrm: Noen som vet noe som kan gjøres? Håret mitt rekker ned over øya, men siden det krøller seg så j**** går det helt opp så det ser ut som jeg har 5 cm langt hår eller noe.. 2-3 cm av håret er til og med krøllete som bare f selv når det er vått. Det kan være helt rett, men så blir det en skikkelig svær krøll på slutten av håret. Må nesten få klippet det bort eller noe. Irriterende. Noen som har noen andre forslag?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har begynt å miste håret.

Før hadde jeg en tykk hårmanke med volum og hele pakka, så fikk jeg kyssesyken i vinter, og den siste måneden har hårmanken min tyntes kraftig og håret har ikke blitt noe særlig lengre heller, det bare faller av og det kommer ikke noe nytt.

Nå har jeg fått tynt og pistrete hår som det ikke nytter å gjøre noe med, for da faller det ut enda mer.

Hva bør jeg gjøre? Skal jeg bare skinne av alt og håpe noe vokser opp igjen, eller?

Lenke til kommentar

Før hadde jeg en tykk hårmanke med volum og hele pakka, så fikk jeg kyssesyken i vinter, og den siste måneden har hårmanken min tyntes kraftig og håret har ikke blitt noe særlig lengre heller, det bare faller av og det kommer ikke noe nytt.

Nå har jeg fått tynt og pistrete hår som det ikke nytter å gjøre noe med, for da faller det ut enda mer.

Hva bør jeg gjøre? Skal jeg bare skinne av alt og håpe noe vokser opp igjen, eller?

8787690[/snapback]

Få deg viker og en måne. La det bli passelig langt, farg det svart og voila; Steinar Albrigtsen!

Lenke til kommentar

8787690[/snapback]

Høres ut som om du har jernmangel.

Mange som får dette i forbindelse med kyssesyken ihvertfall. Ved jernmangel kan man miste hår. Hvis teorien min stemmer får du tilbake det gamle håret ditt så fort du får bukt på jernmangelen.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sjekk den nye trendsetteren her a!

(ja det er mitt bakhode haha)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-109818-1181565050_thumb.jpg

8833280[/snapback]

:dontgetit:

Gjort det selv?

For det så ikke helt bra ut :no:

8833289[/snapback]

mohohahaa, nei :D det er en halv lang historie bak det... men det trenger jo ikke å være vakkert for å være morsomt :D

Lenke til kommentar
Etter at jeg fikk hanekam igjen for en måned siden, så har jeg brukt Dax av og til. Trenger faktisk bare å bruke den rundt én gang i uka, for håret står opp etter en uke, selv etter at jeg har vasket det tre-fire ganger.

6988313[/snapback]

Hm, har lekt med tanken på hanekam. Usikker på om jeg vil passe med det men, du har ikke et bilde av sveisen med den lengden du har nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...