Kjekssjokolade Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Haha. Skal se hva jeg får til. Må bli før jeg får dratt meg ut av døra en dag, i så fall. 8337872[/snapback] Tja, imorgen etter du er kommet ut av dusjen, å håret har tørket seg. Hvordan får du det forresten til å legge seg ned?, har du i masse greier mens det er vått? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tja, imorgen etter du er kommet ut av dusjen, å håret har tørket seg. Hvordan får du det forresten til å legge seg ned?, har du i masse greier mens det er vått? 8337882[/snapback] Jeg pleier å børste det bakover mens det er vått, og la det ligge sånn til det tørker. Så tar jeg en liten dæsj voks i når jeg er på vei ut døra. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har veldig krøllete hår, og vil gjerne få retta det ut... Noen som vet noe som kan gjøres? Håret mitt rekker ned over øya, men siden det krøller seg så j**** går det helt opp så det ser ut som jeg har 5 cm langt hår eller noe.. 2-3 cm av håret er til og med krøllete som bare f selv når det er vått. Det kan være helt rett, men så blir det en skikkelig svær krøll på slutten av håret. Må nesten få klippet det bort eller noe. Irriterende. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Rettetang, eller diverse "retteprodukter" som du finner hos frisører. Alt fra sjampoer til diverse typer voks som retter ut håret. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Glattetang som personen ovenfor foreslo, eller så kan du ta anti-permanent Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har begynt å miste håret. Før hadde jeg en tykk hårmanke med volum og hele pakka, så fikk jeg kyssesyken i vinter, og den siste måneden har hårmanken min tyntes kraftig og håret har ikke blitt noe særlig lengre heller, det bare faller av og det kommer ikke noe nytt. Nå har jeg fått tynt og pistrete hår som det ikke nytter å gjøre noe med, for da faller det ut enda mer. Hva bør jeg gjøre? Skal jeg bare skinne av alt og håpe noe vokser opp igjen, eller? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har begynt å miste håret.Før hadde jeg en tykk hårmanke med volum og hele pakka, så fikk jeg kyssesyken i vinter, og den siste måneden har hårmanken min tyntes kraftig og håret har ikke blitt noe særlig lengre heller, det bare faller av og det kommer ikke noe nytt. Nå har jeg fått tynt og pistrete hår som det ikke nytter å gjøre noe med, for da faller det ut enda mer. Hva bør jeg gjøre? Skal jeg bare skinne av alt og håpe noe vokser opp igjen, eller? 8787690[/snapback] Få deg viker og en måne. La det bli passelig langt, farg det svart og voila; Steinar Albrigtsen! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 morsomt, morsomt.... Tør ikke tenke tanken på å tynnes ut i håret, jeg tror du går til en flink frisør og spør om råd, dette kan være...ille? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har bestilt meg time til frisøren min i morgen, så får gjøre det. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har begynt å miste håret.Før hadde jeg en tykk hårmanke med volum og hele pakka, så fikk jeg kyssesyken i vinter, og den siste måneden har hårmanken min tyntes kraftig og håret har ikke blitt noe særlig lengre heller, det bare faller av og det kommer ikke noe nytt. Nå har jeg fått tynt og pistrete hår som det ikke nytter å gjøre noe med, for da faller det ut enda mer. Hva bør jeg gjøre? Skal jeg bare skinne av alt og håpe noe vokser opp igjen, eller? 8787690[/snapback] Høres ut som om du har jernmangel. Mange som får dette i forbindelse med kyssesyken ihvertfall. Ved jernmangel kan man miste hår. Hvis teorien min stemmer får du tilbake det gamle håret ditt så fort du får bukt på jernmangelen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg begynner å bli veldig tynn i håret har jeg merket i det siste, noen som vet hva jeg kan gjør får få håre mitt tilbake? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har alt for kjukt hår som vokser fort. Går nesten ikke ann å gjøre noe med det. Får ikke laget noen kule hårsveiser, er rett og slett umulig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Samme som mitt det. Det er så tykt og tungt at det er helt umulig å få til noe. Orker nesten bare å ha det i strikk, for da blir det ikke så jækla varmt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 DNA, sånn var håret mitt *savne* Kalinken, hmm... Jeg testa meg for jernmangel for en måneds tid siden, men da var alt ved det normale. Kyssesyken var i februar. Ja ja, nå er jeg "skinna" uansett. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sjekk den nye trendsetteren her a! (ja det er mitt bakhode haha) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sjekk den nye trendsetteren her a!(ja det er mitt bakhode haha) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8833280[/snapback] Gjort det selv? For det så ikke helt bra ut Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sjekk den nye trendsetteren her a!(ja det er mitt bakhode haha) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8833280[/snapback] Gjort det selv? For det så ikke helt bra ut 8833289[/snapback] mohohahaa, nei det er en halv lang historie bak det... men det trenger jo ikke å være vakkert for å være morsomt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hahaha! Det var jo morsomt i det minste da. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Etter at jeg fikk hanekam igjen for en måned siden, så har jeg brukt Dax av og til. Trenger faktisk bare å bruke den rundt én gang i uka, for håret står opp etter en uke, selv etter at jeg har vasket det tre-fire ganger. 6988313[/snapback] Hm, har lekt med tanken på hanekam. Usikker på om jeg vil passe med det men, du har ikke et bilde av sveisen med den lengden du har nå? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvor er den beste nettbutikken å kjøpe voks i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå