Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har prøvd ut en ny frisyre nå og lurer på hva dere godtfolk mener jeg kler best:

Nr.1:

post-95991-1174946332_thumb.jpg

Nr. 2:

post-95991-1174946358_thumb.jpg

Det er bare ca 2 ukers mellomrom mellom bildene. :p

Personlig så liker jeg Nr. 2 best. Jeg syns jeg ser eldst ut der ;)

Mvh. Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må anbefale Lee Stafford serien med hårprodukter. Jeg har prøvd shampoo, 2 typer balsam, hårkuren og den lille sprayen mot slitte tupper, og jeg er totalt forelska. Aldri hatt så deilig hår før.

Heter du ikke Lee Stafford kommer du aldri nær håret mitt.  :love:

8254354[/snapback]

Hva om jeg heter det til Lee til mellomnavn da? :wee:

Hørtes dyrt ut det der :hmm:

Lenke til kommentar
Hva om jeg heter det til Lee til mellomnavn da? :wee:

Hørtes dyrt ut det der :hmm:

8257806[/snapback]

Prisene er ikke halvgæerne. I vitabutikkene i Oslo er det faktisk "ta 3, betal for 2" på LS produktene for øyeblikket. :thumbup:

Betalte 99,- for den mot slitte tupper, 120,- for hårkuren, 99,- for shampooen, 79,-for den ene balsamen og 99,- for den andre. (Om jeg husker riktig. Rundt der hvertfall.)

I tillegg har LS masse annet hårstæsj. Voks, hårspray etc.

:love: Forelska.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Det virka veldig komplisert. Men vi får ta til aksjon og se hvordan det går.

Og conditioner er balsam ikke sant?

8287133[/snapback]

Regner med det. Dristig å prøve alene, bare så du er klar over det. Kan hende du vil la en profesionell frisør ta seg av jobben også, men du vil jo få et mer hardcore resultat av DIY arbeid da.

Hos frisør koster det 2000kr tror jeg

Annen side

Edit:

Ja det er balsam

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Men hvis jeg ikke vasker det, blir det skikkeli fett.  :hrm:

Skulle ønske jeg kunne hatt skikkelig tørt hår!  :ermm:

Men er det ikke mulig å få det ved hjelp av noe uten å slutte å vaske håret?

Bestillte også faktisk frisørtime i dag:)

8242072[/snapback]

Det tar litt tid... etterhvert vil det lønne seg med mindre vasking. Kan jo gå over til uparfymert sjampo? Fåes på Apoteket. Men, spør frisøren din, hun vet nok best. :)

By the way... tro meg, du vil ikke ha skikkelig tørt hår. Det er utrolig ekkelt å ta i og hodebunnen flasser.

Petoah, jeg synes den første frisyren din var sikkelig søt. Behold den, vertfall om morningene. :D

Lenke til kommentar
Kompisen min fikk gjort det hos en sånn fyr for 200 spenn. Så er vel forskjellige priser.

8310126[/snapback]

Det var en hel "0" forskjell. Altså er virkelig stort sprang i priser. Du får høre deg litt rundt PyroCX. Men så er det jo også forskjellige stiler av dreads, noen er nok mer kostbare å anskaffe seg enn andre.

Lenke til kommentar

Jeg funderer på å klippe meg nå som sommeren nærmer seg med stormskritt.

Problemet er at jeg ikke har noen anelse om hvordan det skal gjøres. Jeg har hatt samme frisyre i to år snart, med litt varierende lengde. Jeg liker lengden på det nå, men syns det ser litt kjedelig ut. Derfor er jeg redd frisøren kommer til å klippe for mye. Eller at hun MÅ klippe det kortere enn jeg vil for å i det hele tatt kunne gjøre noen stor forskjell.

Andre folk har tydeligvis litt forskjellige meninger ang. sånn det er nå. Det er noen som sier jeg burde ha kort hår, og noen som sier at jeg burde fortsette med langt.

Jeg har forholdsvis mye krøller hvis jeg ikke bruker noe i håret, men pleier å bruke Studio Shining Wax fra L'oreal, eller en slags paste fra TrevorSorbie hvis jeg har rettet ut håret. Det hender også jeg bruker paste fra Charles Worthington, men jeg liker førstnevnte bedre..

Legger ved bilde både med rett hår, og "vanlig"

post-72408-1176070478_thumb.jpg

post-72408-1176070498_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg lar det ikke krølle seg, siden det krøller seg forholdsvis ukontrollert. Ett hårstrå som krøller seg i en retning, et annet i en annen og to stykker som går en tredje vei. Er umulig å holde kontroll hvis jeg lar det krølle seg fritt.

Lenke til kommentar
Jeg lar det ikke krølle seg, siden det krøller seg forholdsvis ukontrollert. Ett hårstrå som krøller seg i en retning, et annet i en annen og to stykker som går en tredje vei. Er umulig å holde kontroll hvis jeg lar det krølle seg fritt.

8337839[/snapback]

Hmm, det hørtes jo spennende ut. Kan du la det krølle seg fritt, så legge ut bilde, så kan du få en tilbakemelding her på forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...