Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, vær så snill, vis oss! :)

Lurer litt på å klippe meg helt kort, slik at det er igjen ~0,5 cm jeg.. Men må tenke litt på det.

8195949[/snapback]

Apropos det; For inntil et par uker siden hadde jeg langt (20-25 cm) hår. Men krøllene tok helt av etter hvert, og jeg så ut som en øst-tysk sleggeaster etter hvert. Jeg fikk nok, klippa av alt, og kjørte på med maskinen til 6 mm.

 

Deilig.

Lenke til kommentar
Nei, vær så snill, vis oss! :)

Lurer litt på å klippe meg helt kort, slik at det er igjen ~0,5 cm jeg.. Men må tenke litt på det.

8195949[/snapback]

Apropos det; For inntil et par uker siden hadde jeg langt (20-25 cm) hår. Men krøllene tok helt av etter hvert, og jeg så ut som en øst-tysk sleggeaster etter hvert. Jeg fikk nok, klippa av alt, og kjørte på med maskinen til 6 mm.

 

Deilig.

8198796[/snapback]

 

 

Gratulerer ;) har hatt ganske langt hår selv for et par år siden, men nå har jeg funnet ut at jeg liker det best halvlangt. Det er selvfølgelig digg å ha kort hår, men jeg er en type som liker å ha følelsen av at jeg faktisk har litt hår:P

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg lurer på om jeg bør klippe meg :) Jeg vil egentlig ha litt langt hår men venner og brodern sier at jeg burdte klipe meg før TG i hvertfall:P Synes ikke det er så gæli egentlig jeg.

 

Sånn ser deilige meg ut:

 

 

 

8201082[/snapback]

 

 

Du kan jo prøve å ta en klipp. Da mener jeg samme sveis som du har nå, men bare en god del kortere. Det er ikke krise om du ikke liker det, for det blir minst like langt igjen til sommeren. I hvert fall hvis håret ditt vokser like fort som mitt.

 

Selv klipper jeg meg ca hver 1,5 - maks 2måneder pga håret mitt vokser så fort

Lenke til kommentar

HJELP!! trenger hjelp til volum!

 

har langt hår, og for at det ikke skal ligge flatt så må jeg vaske og føne det hver dag!:/ det blir fett med en gang også...

 

hva skal jeg gjøre for å få tørt hør? slik at det blir mer volum?

Lenke til kommentar
HJELP!! trenger hjelp til volum!

 

har langt hår, og for at det ikke skal ligge flatt så må jeg vaske og føne det hver dag!:/ det blir fett med en gang også...

 

hva skal jeg gjøre for å få tørt hør? slik at det blir mer volum?

8228221[/snapback]

 

Hvis du begrenser deg litt med hårvasken blir det nok straks tørrere. Eventuelt kutte ut produkter og sånn og. For å få mer volum kan du be frisøren klippe det kortere og i forskjellige lengder. :)

Lenke til kommentar

Er det dumt å vakse håret hver dag? Jeg vasker det stort sett hver dag om morgenen og tar en ekstra dusj (uten sjampo om kvelden etter trening), hvis jeg ikke dusjer om morgenen står håret mitt i alle kanter, så da må jeg i så fall bare gjøre håret mitt vått, men jeg syntes det bare er digg å dusje, så jeg klarer meg fint slim jeg har det nå ;)

 

Tenker på å farge håret svart.. Har rødt krøllete (FAEN) hår.. Bør jeg det? Folk sier jeg hadde sett bra ut med det, men er ikke sikker selv egentlig.

8241537[/snapback]

 

 

Vet ikke jeg, har ikke sett så mange med krøllete svart hår. Hvis du poster et bilde av håret ditt er det sikkert fler som kan hjelpe

Lenke til kommentar
HJELP!! trenger hjelp til volum!

 

har langt hår, og for at det ikke skal ligge flatt så må jeg vaske og føne det hver dag!:/ det blir fett med en gang også...

 

hva skal jeg gjøre for å få tørt hør? slik at det blir mer volum?

8228221[/snapback]

 

Hvis du begrenser deg litt med hårvasken blir det nok straks tørrere. Eventuelt kutte ut produkter og sånn og. For å få mer volum kan du be frisøren klippe det kortere og i forskjellige lengder. :)

8232484[/snapback]

 

Men hvis jeg ikke vasker det, blir det skikkeli fett. :hrm:

 

Skulle ønske jeg kunne hatt skikkelig tørt hår! :ermm:

Men er det ikke mulig å få det ved hjelp av noe uten å slutte å vaske håret?

Bestillte også faktisk frisørtime i dag:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...