Datasmurf Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Torsdag skal jeg endelig til frisøren. Nå har jeg ikke klipt meg siden september / oktober, og håret begynner å bli helt umulig å ha med å gjøre. Ikke langt nok til å lage musefletter / hestehale, men alt for langt til at jeg kan gjøre noe med det. Verken hårspray, mousse, pomade, bryl, gel eller Got2be glue hjelper, så nå skal det bli kort hår og gode dager. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt fatboy på nett til en kurant pris? Utlandet går greit sålengt prisen er innafor. Syns $30 i frakt var litt stivt når produktet koster $18 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Bah, har du skifta avatar? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Lol. Det må være ganske mange år siden jeg gjorde isåfall Edit: Men enig, bedre nå? Endret 21. januar 2014 av phax Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt fatboy på nett til en kurant pris? Utlandet går greit sålengt prisen er innafor. Syns $30 i frakt var litt stivt når produktet koster $18 http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?id=20295903&parentid=SEARCH+RESULTS Ser ut som det er gratis frakt her Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Nei dessverre, er $30 i frakt til norge der. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hvorfor er mange menn redd for å miste håret? Jobber med flere som som fremstiller det å miste håret som en katastrofe. Enkelte tror jeg faktisk bruker tid på å legge til håret så månen eller vikene i panna ikke skal vises. Hvorfor? Hos meg er både vikene og månen ganske fremtredende og jeg barberer heller bort det lille håret som er igjen kontra det å bruke tid på å unngå det uungåelige Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har nok en viss sjanse for å få måne ihvertfall. Jeg har barbert bort alt på hodet en gang, og så ut som en kreftpasient siden jeg har lyse øyevipper og øyenbryn. Tror nok jeg vil vurdere hartransplantasjon i fremtiden hvis jeg begynner å miste håret. Når det er sagt, så er nok det greieste bare å ta håret hvis det begynner å forsvinne ordentlig, en kamerat fikk heftig måne og viker allerede ved en alder av 20, og nå tar han det bare på 2mm jevnlig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor er mange menn redd for å miste håret? Jobber med flere som som fremstiller det å miste håret som en katastrofe. Enkelte tror jeg faktisk bruker tid på å legge til håret så månen eller vikene i panna ikke skal vises. Hvorfor? Hos meg er både vikene og månen ganske fremtredende og jeg barberer heller bort det lille håret som er igjen kontra det å bruke tid på å unngå det uungåelige Fordi det er mange mennesker der ute som ikke kler å være skallet i det hele tatt. Jeg ser mye bedre ut med hår. Hårtap ville vært grusomt for meg. Lenke til kommentar
inearthed Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Har vært skallet i mange mnd nå. Begynte å spare igjen for ett par uker siden, og kommer til å la det gro til jeg har langt nok hår til å ha strekk i, noe ala dette:Noen som vet hvor man får kjøpt strekk for menn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Er det strikk du mener? Regner med at menn kan bruke akkurat samme strikk som damer.. 5 Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen hårspray anbefaling (mann, om det har noe å si) som er bra og lett å få tak i? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Du finner sikkert strikk ved kassen på HM. Lenke til kommentar
inearthed Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva synes dere om slik frisyre? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det var fett på en asiater jeg møtte, men det er vel det. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva synes dere om slik frisyre? Dritstygt rett og slett. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Trenger tips til balsam for rimelig tørt og stritt hår. Ser på Smooth Cure/Moisture Recovery fra Joico, men føler det uansett blir et skudd i mørket, så er åpen for anbefalinger! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Trenger tips til balsam for rimelig tørt og stritt hår. Ser på Smooth Cure/Moisture Recovery fra Joico, men føler det uansett blir et skudd i mørket, så er åpen for anbefalinger! Jeg har gått fra å kun bruke redken eller keradtase-produkter til å prøve sunsilk, og er egentlig ganske fornøyd. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Noen som kan gi meg en anbefaling ang hårstylingsprodukt? Har ~medium lengde på håret, veldig tykt, helt rett og uten fall. Trenger noe med god hold, men at det er mykt er kanskje egentig bare en fordel, og produktet må være ganske matt. Bruker pdd produkter som renati strong hold og håkki. Tenkte litt på sebastian sine clay produkter, men trenger litt mykhet også hvis ikke blir håret veldig "frizzy". Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå