Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Jeg har tykt, halvlangt krøllete hår som kan holdes i tømme KUN med voks. Nå har jeg blitt lei av å måtte skrubbe hodebunnen full av sjampo før jeg skal klippe meg - har vurdert å rette ut håret bare for å se hvordan det blir.

 

Til dere som har sånt hår: hva gjør dere? hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen tips til god sjampo og balsam til ganske langt krøllete hår?

8072939[/snapback]

 

*bump*

 

I'm in desperate need here!

 

Har prøvd forskjellige greier som er beregnet på krøllete hår, men det er like dårlig som alt annet

8098434[/snapback]

 

Vel, jeg kan egentlig ikke hjelpe deg så mye, ettersom jeg ikke husker noe navn, men da jeg hadde krøller brukte jeg en pakke med diverse produkter som funka fett. De er litt mørk orange, og jeg tror det er tre bokstaver i navnet. Kjent merke. De selger den på diverse frisører, men jeg ser den ikke så mange steder nå lengre.

Lenke til kommentar

Er en ganske skinny type med et nokså smalt langt ansikt, har hår ca litt over ørene men klarer aldri få det som jeg vil! Noen ganger er det altfor bustete, men så fort jeg tar i voks blir det helt klissete og limer seg fast til ansiktet. Noen som har forslag? Føler også at jeg har veldig tynt og skjørt hår, men det er tykkere på den ene siden?

 

Litt rar post..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Er det noen som vet hvordan man legger an en Elvis-sveis? :p

 

Har prøvd og kamme det rett bak med masse voks, men det er alltid noen kvister av håret som stikker opp igjen.

 

Har også prøvd og lage en såkalt ducktail, men får det ikke helt til å ligne på Elvis sin sveis.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan man legger an en Elvis-sveis? :p

 

Har prøvd og kamme det rett bak med masse voks, men det er alltid noen kvister av håret som stikker opp igjen.

 

Har også prøvd og lage en såkalt ducktail, men får det ikke helt til å ligne på Elvis sin sveis.

 

Noen tips?

8159670[/snapback]

 

Hba bruker du i håret da?

"Brylkrem" er tufest for Elviser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Jeg bruker renati. Har også prøvd dax, men det er rett og slett ille for håret. :p

 

Jeg vet at brylkrem er tingen, men lurte på noen andre metoder. :p

 

Er det noen som vet hvor man får kjøptr brylcrèem i trondheim?

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til god sjampo og balsam til ganske langt krøllete hår?

8072939[/snapback]

 

*bump*

 

I'm in desperate need here!

 

Har prøvd forskjellige greier som er beregnet på krøllete hår, men det er like dårlig som alt annet

8098434[/snapback]

 

Vel, jeg kan egentlig ikke hjelpe deg så mye, ettersom jeg ikke husker noe navn, men da jeg hadde krøller brukte jeg en pakke med diverse produkter som funka fett. De er litt mørk orange, og jeg tror det er tre bokstaver i navnet. Kjent merke. De selger den på diverse frisører, men jeg ser den ikke så mange steder nå lengre.

8147086[/snapback]

 

Hmm, er dette dyrt?

 

Skal se om jeg får tak i noe av vidunderstoffet. Tenkte jeg skulle bestille meg time hos frisøren, å få litt skikk på luggen imorgen.

Noen fine frisyrer til krøllet hår anyone? :)

Lenke til kommentar

Skal klippe meg til uka.

1 år siden sist og er dritt-lei det alt for lange håret.

Skal begynne og klippe meg oftere.

 

Noen ideer til hårfrisyre?

 

bn456lb7.jpg

Ser ca sånn ut nå! X3

Ca sånn er hodefasongen og ansiktsfasongen + jeg har små ører.

(Litt lang panne kanskje?Men det er som regel en illusjon på bilder)

 

Litt lyst på noe mer "artig".

Håret blir så flatt bak, bortsett fra bøyene nederst.

Samme på toppen og den ene siden hvor luggen ligger, det blir så rundt og naken.

 

Ideas? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...