Auroron Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Håret mitt blir serisøst ALDRI fett, føles heller som om håret mitt er så tørt at det kjennes ut som høy på det værste. Har noen noe erfaring med å bruke olje i håret, for å faktisk få håret litt fettete? Har også en enormt tørr hodebunn, bruker en sånn olje mot tørr hodebunn, men den hjelper ikke særlig. Hva slags olje til hår er det folk anbefaler? Tips? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Siterer lokeland som sa noe om det Jeg har ikke brukt Redken-produkter, og dermed ikke de du lister opp, så kan ikke si så mye om de.Derimot har jeg brukt Joico Moisture Recovery, som jeg kan anbefale. Joico K-Pak, som jeg bruker til daglig, er også å anbefale. Prisen er det dog høyere, men det er også noe av det beste du kan kjøpe. Joico har også kommet med en ny serie, Smooth Cure, som kan være noe for deg. Har ikke prøvd den selv, men skal kjøpe noen produkter innen nærmeste fremtid. Du kan også vurdere en olje å bruke i håret etter dusj (se posten min litt høyere opp). bruker k-pak og morrocanoil, og får eldig mykt hår nå. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Heisann! Håret mitt begynner å bli litt langt nå, 7-8cm på toppen, og 3-4cm på sidene. På tide å klippe seg, har bestilt time mandag 17:00. Noen tips til hvordan jeg skal klippe meg? Er 16år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hva med å klippe det kortere? Det er jo en start, hvordan vil du ha det? Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Klippe kortere var jo planen. Har alltid klippet meg "kort". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Du må jo nesten finne ut selv hvordan du er komfortabel å ha håret Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 det var jo det da, har ikke lyst å ta noen sjangser. Hensiket vr å få tak i noen tips ^^ Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Du kan jo prøve sidecut? Eller nazi-sveisen som den refereres til her. Jeg syntes den er ganske stilig i hvert fall! Du kan jo prøve det, og hvis du ikke er fornøyd så kan du bare ta håret på toppen også! Det vokser ut igjen. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Har sett Team Me live et par ganger, og har alltid syntes at bassisten har gaaanske kult hår, så lurer på, hvor vanskelig ville en sånn frisyre være å få istand hvis jeg har veldig tjukt og ganske "tørt" hår? Jeg har ganske langt hår nå, så vurderer å klippe ned til sånn som han har, men vet ikke om det er så veldig lett når jeg har veldig tykt og gjerne litt bølgete hår med fall (selv om det kommer godt frem når det er langt, ikke så kort som dette tror jeg), eventuelt hva burde jeg style med? Voks? Eventuelt, hva slags type voks passer godt til sånt type hår? Endret 2. november 2012 av Auroron Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Mener du en sånn casual/innstudert rockesveis? Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 aner ikke hva slags navn det går under, men jeg antar det, ja Lenke til kommentar
Shjer Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Trenger tips til en god hårklipper/trimmer for kort hår. Må kunne justeres til lengder mellom 1 og 3 mm. Noen som har erfaring med merket Remington? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Noen som har Frisører i Oslo å anbefale? Helst noe som ligger sentral i sentrum, og helst ikke ALT for dyrt, men trenger noen med litt peiling. Har litt "spesielt" hår så pakkis sveis funker ikke liksom. Takk Endret 29. november 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Continental eller Toni&Guy er greie. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Er så lei av håret. Når jeg tar voks i og lager sleik til høyre, så vil ikke det HELVETES håret legges ned! Det stikker faen meg opp noen tuster fra fronten uansett hvor mye voks jeg tar i det, ser helt mongo ut. Det eneste som fungerer er vann, rett og slett, men da ser jeg jo paddeflat ut. Why so? :/ Endret 3. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ikkje tørk håret etter du har vaska det, ta olje i først, deretter voks og la det lufttørke. Er det for fyldig kan du gå til frisøren og tynne det litt. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Kan være det bare må bli litt lengre også, eventuelt at du bruker en voks som kanskje ikke passer til håret ditt ifht bruksområde? Lenke til kommentar
Shjer Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Trenger tips til en god hårklipper/trimmer for kort hår. Må kunne justeres til lengder mellom 1 og 3 mm. Noen som har erfaring med merket Remington? Ingen som har tips å komme med? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gode herrefrisører i bergensområdet? Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har en såkalt "virvel" bak på hodet. Har hatt "partysvenske" look en god stund nå, og er rett og slett lei av det.. Skal til frisøren snart, noen spesielle frisyrer folk har å anbefale? Er litt rund i ansiktet forsåvidt, small/medium kropp størrelse. Bruker også briller. Fint om noen har noen nettsider eller bilder de kan referere til! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå