Need44speed Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Redken har mye bra. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hva mener dere om sidecut-trenden som begynner å bli veldig populær i disse dager? Det kalles undercut eller hitler youth og ikke sidecut. Noen kan kle det, men de fleste som prøver seg på den gjør det fordi det er "fashion". Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Massasjeolje er digg å ha i håret etter dusj. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Da lukter det Bangkok og happy ending av deg resten av dagen. 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Da lukter det Bangkok og happy ending av deg resten av dagen. Nei, den lukter ganske godt edit: Men det finnes kanskje oljer som er beregnet for hår? Endret 15. september 2012 av Akse Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hvilke produkter vil dere anbefale for å oppnå slikt hår? Endret 15. september 2012 av dobster Lenke til kommentar
Alberto Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 noen anbefalinger til shampo for å få håret til å beholde tykkelsen eller få det tykkere.. alltid hatt tykt hår men er blitt litt tynnere med årene. Liker å ha håret tykt og fyldig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Hvor mye koster klipp hos Adam og Eva? ahh never mind http://dl.dropbox.com/u/36410446/adam%20og%20eva%20pdf/prisliste_oslo.pdf Endret 24. september 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg lurer, hva får man i en salong som Adam og Eva som man ikke får i gjennomsnittlige salonger? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har ikke klippet meg der før men har inntrykk av at de skal være flinke. Har ganske utfordrende hår Hvis noen har andre anbefalninger er det supret Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) http://nelly.com/no/...neck-602529-29/ Hvordan kan jeg oppnå denne frisyren? Takker for tips Jeg er ute etter hårprodukter. Endret 24. september 2012 av jaakervik Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har klippet meg hos Adam & Eva flere ganger og har gode erfaringer. Du betaler vel for erfaring og kursing, alt etter om man velger junior/senior-stylist eller hva de kaller det hos dem. Har selv kun fått hårklipp fra senior-stylist. Ja, det koster litt, men var meget fornøyd med både resultatet og rådgivningen, særlig ettersom jeg har store problemer med ekstremt stritt og tykt hår og fikk en klipp som jobbet rundt disse problemene. Det betyr dog ikke at du ikke kan få en like god klipp til en billigere penge. Alt avhenger av personen som holder saksen, og det er fullt mulig å finne en dyktig frisør hos en frisørsalong med hyggeligere priser enn Adam & Eva, men hos Adam & Eva er nok sjansen for at du får en dyktig frisør større enn hos billigere frisører. Trikset er bare å holde på frisøren som først gjør en god jobb. Har selv fulgt en frisør over 3 frisør-salonger fordi hun greide å temme håret mitt bedre enn noen andre jeg hadde prøvd. Alberto: Sjekk ut Joico og KMS, de har vel begge produkter for det, om jeg ikke husker helt feil. jaakervik: Prøv å post her. 1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 lokeland: Passer den oljen kun til farget hår? Det står jo at det er det den er ment for, men har det noe å si? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det har absolutt ingenting å si. Men det er jo andre oljer der ute, om man ikke ønsker å bruke den. Har f.eks. handlet hårolje fra iHerb.com (her er det mye spennende å kjøpe!), med gode erfaringer. Også har du jo Morrocanoil. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 hvordan ser dette ut? Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Blir litt for kjedelig etter min mening. Prøv noe liknende dette: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har ikke langt nok hår til det der, men takk for tipset. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det ser nesten ut som om du ikke har hatt noe i det, som om det skulle vært ustelt. Det ser også ut som om håret ditt er slitt. Anbefaler en god hårkur og husk balsamen. Sistnevnte anbefales vanligvis ikke på kort hår ettersom balsam ikke skal i hodebunnen, men om man sliter med tørt hår er det nesten alfa omega. Ser også at håret ditt har en tendens til krøller og bølger. Er det noe du vil ha og jobbe med? Det kan jo være tøft det. Men først trenger nok håret ditt en fin dose fuktighet. Synes dog det er litt vanskelig å si noe om sveisen da du har sensurert ansiktet ditt (skjønner dog det), det skal jo tross alt stå i stil til ansiktet. Til syvende og sist er det jo du som vet hva du liker og ikke liker. Men du kan jo prøve å dra håret midt på, foran på hodet, med bakover og til siden. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Takk for tips, jeg er ganske noob på dette området. Bruker en Redken allsoft balsam og sjampo. også brukte jeg en american crew forming cream. Synes bølger er greit, men ikke krøller. Kunne godt tenke meg å bli kvitt tørt hår, er det noe du anbefaler til dette? hva med disse? http://www.blivakker.no/product/harpleie/redken/shampoo/RED0071/redken-clear-moisture-shampoo-300ml- http://www.blivakker.no/product/harpleie/redken/balsam/RED0072/redken-clear-moisture-balsam-250ml- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Jeg har ikke brukt Redken-produkter, og dermed ikke de du lister opp, så kan ikke si så mye om de. Derimot har jeg brukt Joico Moisture Recovery, som jeg kan anbefale. Joico K-Pak, som jeg bruker til daglig, er også å anbefale. Prisen er det dog høyere, men det er også noe av det beste du kan kjøpe. Joico har også kommet med en ny serie, Smooth Cure, som kan være noe for deg. Har ikke prøvd den selv, men skal kjøpe noen produkter innen nærmeste fremtid. Du kan også vurdere en olje å bruke i håret etter dusj (se posten min litt høyere opp). Angående voksen har jeg ingen erfaringer med den, men selv bruker jeg vokser fra H.H. Simonsen. Synes de er gode ettersom de ikke tynger ned håret, er greie å vaske ut, lukter lite (men godt) og gir et naturlig resultat, så sant man ikke bruker for mye. Hvis du trives med voksen fra American Crew er jo dog ingen grunn til å bytte. Andre tips jeg kan gi er å ikke dusje med for varmt vann. Det er ikke bra for hverken hud eller hår. Sørg også for å jobbe voksen skikkelig inn i håret, og ikke glem bakhodet. Gni hendene fort slik at du skaper friksjon og varme, ihvertfall om voksen er av det litt hardere slaget. Da blir den mykere og lettere å jobbe med og "stivner" slik at håret holdes bedre på plass utover dagen. Endret 29. september 2012 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå