Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt fra blivakker.no og er fornøyd.

så dette bildet tilbake i tråden. Hvordan kan man få til noe liknende? :)

ryangosling-rememberthetitans.jpg

Ta en dæsj med denne http://www.blivakker...re-lotion-250ml og fordel det i fuktig hår (når det er halvveis tørt etter å ha dusjet). Føn håret den veien du skal ha håret til det er tørt. Ta en dæsj av denne http://www.gents.no/...ade-harvoks.htm og denne http://www.gents.no/...am-haarvoks.htm og bland det sammen i hånda. Fordel det rundt i håret til du har sveisen du vil ha. Pass på å ikke bruke for mye. Dette gjør jeg hver dag og har aldri sett bedre ut på håret! :)

No offence, men det må være det dårligste tipset til nå. Du sier det funker selv om du ikke har bølgete hår. Jeg har helt stritt hår, og ganske tykt hår. Jeg gjør akkurat som du sier jeg skal gjøre, men det blir ikke i nærheten av sånn som på bildet. Må jeg klippe meg på en spesiell måte?

Lenke til kommentar

Jeg er en gutt som "sliter" med veldig tykt hår, gjerne veldig tørt (blir ALDRI fett, aldri). Noen som sliter med samme som har noen tips? Har faktisk funnet ut av balsam gjør håret relativt mykt, men gjør det også utrolig mye "større" når det tørker, så det blir litt afrotilstander. Prøver å gro ut håret til rundt halvlangt hår, sparer til noe slikt:

 

Noen som vet hva som funker for tykt, tørt og litt bølgete hår? prøvd ganske mye, men ikke veldig mye som definitivt fungerer enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, jeg sliter veldig med håret. Blir aldri fornøyd. Har vanligvis gått hos noen skit billige utlendinger. Ikke fornøyd, prøvde en litt dyrere drop in frisør hvor en dame klipte meg. Jeg vet faen ikke hva jeg skal si når de lurer på hvordan jeg vil ha det og de har aldri noen forslag selv. Burde jeg spare hår litt og heller gå til en skikkelig herrefrisør?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Etter årelang eksperimentering, har jeg funnet ut at den beste metoden for å få håret til å se bra ut er å ta voks i håret, gå med det en dag for så å tilbringe fem timer på sykkelen med hjelm i temperaturer opp mot tretti grader. Etter det er det bare å rive av seg hjelmen og nyte de siste minuttene før man dusjer i speilet...

Lenke til kommentar

frisøren min sier hele tia jeg har stridt hår, vil det si at håret mitt er tykt?

 

Nei, om du har veldig stritt hår vil det si at du ikke har noen form for "bølger" i håret. Det henger rett ned.

Tynt hår har en gammel mann som har hår der du kan se hodebunnen, selv om han har hår. Tykt hår har f.eks Elvis.

 

 

Ja, har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen tips til hvordan en får den "freshe" looken som Beckham sitt skjegg har? Virker som om det er tynnet ut på et vis. Klippet annenhvert hår liksom!

Hvis du trimmer det ofte, vil det bli som på bildet. Ser tydelig forskjell når jeg har trimmet mitt et par ganger, for da er alle skjeggstråene samme lengde, i forhold til når jeg bare lar det vokse en uke.

 

Bruker Braun Cruzer4 (tror ikke den lages lenger?), men det har vel komt en arvtaker--veldig fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...