Flying Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Som en eier av fint, nordisk hår med litt fall som kiler meg i rumpesprekken når jeg er naken, prøver jeg å ikke vaske håret mer enn én gang i uken. Litt sjampo i hodebunnen og sykelige mengder balsam, hårkur eller matolje i lengden. Hvis jeg dropper sjampoen én gang får jeg et herlig tykt lag med gammel hud og talg i hodebunnen som legger seg som snø i lengden, klør infernalsk og kun kan ordnes med Head&Shoulders. Foretrekker sjampo Lenke til kommentar
LasH Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Noen som har tips til en hverdags shampoo? Sliter litt med tørr hodebunn, samt å finne en shampoo som ikke gjør dette verre. Takk. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Z Skin Repair Shampoo er ganske bra for tørt hodebunn. Jeg prøvde shampooen en gang, og den fjernet flasset og den tørrehodebunnen samtidig som den holdt håret mykt og glatt. Synd at jeg ikke finner den igjen hos Vita. Lenke til kommentar
PuddingKake Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hei! Er jente på 14 år, jeg har tenkt til å klippe meg om ikke alt for lenge til. Så jeg lurer på da om det blir for dumt å klippe meg sånn at jeg på en måte får en "lugg" som jeg har voks i? Jeg har alltid irritert meg over at håre mitt kommer iveien når jeg skal ting som å skate, trene, lese osv. Som da har endt opp med at jeg går med håre i strikk 24\7. Så da ettersom jeg har sett etter inspirasjon har jeg støtet på ett bilde fra noe som heter weheartit.no. Bilde er da av en jente som har en sykt fin lugg, eller kan jo ikke akkorat kalles en lugg. Den er på en måte klippet som om den skulle bli brukt av voks, så har hun langt hår som bare er "skrådd" med med en saks. Etter som at jeg har godt lei av å gå med håret i strikk hele tiden så ser jeg på dette som en måte å fikse "probleme" mitt på. Så det som er spørsmålet er jo da om dette kommer til å se dumt ut? Jeg skal jo la "luggen" lenes litt ned på den ene siden av ansiktet samtidig som den skal være litt "ruffsette". Etter som jeg bruker en del caps når jeg skater så tror jeg det kommer til å bli bra, men jeg er usikker! Så hvordan tror du det blir? Hadde virkelig satt pris på svar! Endret 11. juni 2012 av PuddingKake Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 *tekst* Hva med å legge ved et bilde? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har hørt at balsam gjør håret ditt veldig mykt. Tips til god balsam? Also: how to get? http://de.acidcow.com/pics/20120202/brad_pitt_23.jpg Har ca samme hårlengde, men har mye "tettere" (mer stritt) hår. Hvordan går det an å "stykke opp" håret på den måten? Sånn at du ser teksturen skikkelig godt? Lenke til kommentar
satser Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Noen som har tips til hvordam man kan å håret til å se ut som noe ala dette http://3.bp.blogspot...id%2Bbecham.jpg ? Endret 17. juni 2012 av B-Rabbit Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ta med bildet til en frisør, si at du skal ha den samme sveisen. Kjøp en eller annen voks som passer bruket ditt. Du trenger nok en med litt hold i om det skal være sånn hele dagen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ta med bildet til en frisør, si at du skal ha den samme sveisen. Kjøp en eller annen voks som passer bruket ditt. Du trenger nok en med litt hold i om det skal være sånn hele dagen. Spørs vel litt hvilken hårtype han har, er ikke alle som kan få hvilken som helst sveis. Jeg har helt stritt hår, jeg kan ikke gå til frisøren med bilde av håret til Vegard Ylvisåker og be om samme sveis. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Men da hadde du jo ikke gjort det heller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Men da hadde du jo ikke gjort det heller. Nei, men når han spør om tips til hvordan å få den sveisen, så blir det feil å si "ta bilde med til frisøren, så ordner alt seg", når det ikke alltid er tilfelle. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det ser ut som kort på sidene, men spare litt lengde og tynne det ut på toppen for å få en lugg. Lenke til kommentar
PuddingKake Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) http://weheartit.com...2/via/Amajohska Sånn frisyre som ho jenta, syntes den bare var så sick nice Til Razorlight Endret 22. juni 2012 av PuddingKake Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Er det ikke mulig å forme det slik med hårspray eller skum? Tror voks blir litt for voldsomt. Spørsmål ellers, hvilke sommerfrisyrer er det folk satser på? Lenke til kommentar
PuddingKake Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Nei, det funka ikke med skum eller hårspray, men du hadde rett når det gjalt voks. Får vel bare prøve masse forskjellig kødd da. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ha det bakover er ikke noe jeg har tenkt på tidligere. Mente du noe ala dette? Hva er egentlig pomade? Er det for å påføre når håret er vått for å få en glans eller? Ikke glem viktigste er jo over-all looken. Ikke frekt, men verken det eller det bildet du postet tidligere funket noe særlig. Kan dog ha noe å gjøre med at den tynne ikke ferdig vokste barten ødelegger mye. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Kan jeg få til denne hårsveisen med hvilken som helst hårtype (ikke krøller), bare jeg går til frisøren med bilde og spør om produkter? I så fall, hvilke produkter må til? Tykt stritt hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå