Dockside Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Den eneste som er kul med blått eller rødt hår, er Vagner Love. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 ternger sommerklipp snart, men kan ikke mye om hår og slikt. har tykt hår. Noen forslag? gjerne med bilder, så kan jeg ta det med til frisøren. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg kunne også trengt noen forslag til frisyre, jeg har tykt hår som er middels langt. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har langt hår og har nå bestemt meg for å klippe meg kort. Men jeg har ikke peiling på hvilken sveis som kan passe til ansiktet mitt. Slik ser jeg ut nå. Jeg kunne tenkt meg noe sånn som til venstre på bildet, men vet ikke om det kan passe på meg. Så hva mener dere? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Var på byen for første gang på en god stund igår, Tydlig at partysvenske sveisen er like populær fortsatt? Er vel litt hipstersveis men vurder det da hårvirvlene mine gjør at håret blir stående rett ut til sidene med en gang det blir litt lengde på det Tenker dog ikke å ha altfor langt på toppen heller Noen synspunkter? Endret 14. april 2012 av Belfez Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har langt hår og har nå bestemt meg for å klippe meg kort. Men jeg har ikke peiling på hvilken sveis som kan passe til ansiktet mitt. Slik ser jeg ut nå. Jeg kunne tenkt meg noe sånn som til venstre på bildet, men vet ikke om det kan passe på meg. Så hva mener dere? Jeg synes sveisen er grei og vil sikkert passe deg, selv om forvandlingen er stor. Husk å post resultatbilde! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vasker dere håret med shampoo hver dag? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vasker dere håret med shampoo hver dag? Ja, og balsam. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vasker dere håret med shampoo hver dag? Minst annenhver dag, men helst hver dag. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Apropos dette med hyppighet av sjamponering; jeg vet det ikke er godt å gjøre det hver dag, hvertfall ikke med en sjampo fra dagligvaren. Men når man trener flere dager etter hverandre eller har flere treninger på samme dag, hva er det beste man kan gjøre da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) La være å vaske håret med shampo? Endret 15. april 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Apropos dette med hyppighet av sjamponering; jeg vet det ikke er godt å gjøre det hver dag, hvertfall ikke med en sjampo fra dagligvaren. Men når man trener flere dager etter hverandre eller har flere treninger på samme dag, hva er det beste man kan gjøre da? Du kan bruke bakepulver, fordi bakepulver fjerner svett og fett fra hodebunnen akkurat som shampoo, men inneholder (selvfølgelig) ikke parfyme og såpe. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 La være å vaske håret med shampo? Altså, vaske med hva. Bare vann for et svett og ekkelt hår? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg bruker alltid shampo når jeg dusjer. Nå har jeg kort hår da, og klipper meg hver 3-4 uke, så jeg merker sikkert ikke langtidseffektene som en person med langt hår ville gjort … Noe som er en god grunn til å ha kort hår (til alle langhårede hippier her inne). Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg bruker alltid shampo når jeg dusjer. Nå har jeg kort hår da, og klipper meg hver 3-4 uke, så jeg merker sikkert ikke langtidseffektene som en person med langt hår ville gjort … Noe som er en god grunn til å ha kort hår (til alle langhårede hippier her inne). Takk for den! Skal gjøre noe med "hippie-sveisen" idag! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Apropos dette med hyppighet av sjamponering; jeg vet det ikke er godt å gjøre det hver dag, hvertfall ikke med en sjampo fra dagligvaren. Men når man trener flere dager etter hverandre eller har flere treninger på samme dag, hva er det beste man kan gjøre da? Bare bruk balsam? Fungerer vel greit det. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 http://www.kjendis.no/2012/04/15/kjendis/klikk/mote/det_nye/skjonnhet_og_velvere/21118106/ Å droppe sjampoen er det beste du kan gjøre for håret.... Hva tror dere ? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Vel hvis du ikke bruker både paste og voks slik som meg kan det være ett alternativ, hos meg derimot må jeg få vaska ut shiten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Tror dette er veldig individuelt og faktorer som hårtype og produkter man bruker spiller nok kraftig inn. Jeg vasker ikke håret hver eneste gang jeg dusjer fordi jeg har et veldig tykt, stritt og tørt hår og det fungerer helt fint. Med litt olje oppnår man tilnærmet den samme effekten man får av å ikke bruke sjampo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå