Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Haha, BI-hår. Nice. Not. (Ikke bildet, men beskrivelsen.) Hvorfor generaliseringen? Å dra håret bakover kan se flott ut det hvis du gjør det riktig. @Koworot Dra det bakover, men litt mer sideveis, synes også du kunne ha stusset det litt hvis du går for denne hårsveisen. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hei. Slet litt med flass tidligere i vinter så jeg kjøpte en veldig god antiflass-shampo hos frisøren. Den funket med en gang og jeg bruker bare den. Er det dumt? Har ikke noe flass nå lenger, men jeg liker den veldig godt, klør ikke i hodet av den og den lukter rent! Det lukter ikke hodebunn av hodet når jeg bruker den. men er det dumt å bruke den når jeg ikke flasser? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Pomade er et hårprodukt med mye glans og som ikke tørker slik voks, gel og andre produkter gjør. Dax og lignende er pomader. Derimot kan du også få pomader som vaskes lett ut i vann, som f.eks. den fra American Crew som jeg har hørt er ganske fin. American Crew Pomade hørtes veldig bra ut. Er det noe du anbefaler å bruke i tillegg til pomaden? Før? Etter? For at fasaden skal holde seg osv. Endret 24. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du kan blande den med voks eller paste hvis du vil ha mer glans. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hei. Slet litt med flass tidligere i vinter så jeg kjøpte en veldig god antiflass-shampo hos frisøren. Den funket med en gang og jeg bruker bare den. Er det dumt? Har ikke noe flass nå lenger, men jeg liker den veldig godt, klør ikke i hodet av den og den lukter rent! Det lukter ikke hodebunn av hodet når jeg bruker den. Hei, jeg kjøpte en bil. Nå lager den en lyd. Hva tror dere er galt? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 NgZ: Jeg tror hun lurte på om det var lurt å bare bruke flasshampoo hele tiden. Ikke om det var dumt at den faktisk fungerte. Selv har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og alle flashshamper er selvfølgelig identiske og sliter like mye på håret. Du finner jo flasshampoer man SKAL bruke hele tiden, også finner du de på bla. apoteket og frisøren som kun skal brukes tre eller to ganger i uken, og inneholder mye sterkere stoffer. Det pleier vanligvis å stå på flasken eller i pakningsvedlegget (eller så pleier frisøren å opplyse om sånt.) Spørsmålet hennes var akkurat like dumt som spørsmålet mitt, eller som spørsmålet "Tror dere det kommer til å regne her i dag?" uten å nevne hvor i verden man bor. Jeg gav henne en sjanse til å forstå det og komme med mer informasjon uten å si direkte at det er bra dumt å komme med et slikt spørsmål uten å komme med navnet på shampoen. Siden det ikke funket: Det er bra dumt å tro at du kan få noe svar når du ikke sier hva slags shampo det er. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Mener jeg har hørt at man burde bruke en annen shampoo i tillegg til flass-shampoo. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Pomade er et hårprodukt med mye glans og som ikke tørker slik voks, gel og andre produkter gjør. Dax og lignende er pomader. Derimot kan du også få pomader som vaskes lett ut i vann, som f.eks. den fra American Crew som jeg har hørt er ganske fin. American Crew Pomade hørtes veldig bra ut. Er det noe du anbefaler å bruke i tillegg til pomaden? Før? Etter? For at fasaden skal holde seg osv. Skum er jo flott for å få litt mer struktur. Hårspray er også veldig kjekt for at sveisen skal holde litt. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 ID hard gold, faen for et tulleprodukt. Jeg har ganske langt, veldig tynt hår. Allikevel prøver jeg å få til noe ala Patrick Bateman. Noe forslag til et produkt jeg kan oppnå dette med? Skum istedet for voks? Er rimelig blank selv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har du tynt hår synes jeg skum fungerer greit. Jeg pleier å kjøre på med litt hårspray etterpå også. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har tykt hår, bruker pomade med hold i, kjøpte nettopp en American Crew jeg er fornøyd med. Hvilken hårspray bruker dere? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 lurer på å farge håret mitt. Blått eller kanskje svart, men lurer litt på hvordan det vil passe med tanke på at jeg har ganske store brune øyenbryn. Har også hørt litt om noen farge som forsvinner etter et par ganger i dusjen. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Blått hår passer ingenting. 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvilken hårspray bruker dere? Redken 23 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Blått hår passer ingenting. er jo dritrått Endret 9. mars 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvis du først skal farge håret i en unaturlig farge så er jo rødt kulere enn blått 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 spørst jo litt hvordan du ser ut ellers Men ja jeg lurer først og fremst på om det finnes noen billig og ikke permanent måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Noen her som vet hvor man får tak i rock solid attitude voksen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå