DNA Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som har en side med surfehår stiler? Vil prøve å få litt volum i håret. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvordan kan jeg få tykkere hår? Vil ikke bli skalla! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som har noen tips til god sjampo og balsam til ganske langt krøllete hår? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg skal klippe meg til tirsdag, men lurer fælt på hvordan jeg skal ha det. Legger med bilde av hvordan det er nå (bilde tatt for en uke siden, ikke noe posing for forum ;p). Jeg skal nok korte ned på håret bak, og vurderer uttynning litt overalt. Burde jeg farge det? Hørte at brunt kunne bli veldig fint, men vet ikke helt jeg. Håper på litt hjelp her . Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Litt varm brunt høres veldig fint ut, det synes jeg du burde gå for, du har pigmentene til det. Jeg syntes det var kankje litt for langt fremme og..? Spør frisøren din hva hun/han synes. KristianG, de selger et slags kur eller noe som visstnok funker som faen på helsekost. Jeg husker ikke hva den heter, men du kan jo dra dit og spørre? Endret 4. mars 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hvordan kan jeg få tykkere hår? Skalla? som 17 åring? Endret 4. mars 2007 av Tommy T Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Litt varm brunt høres veldig fint ut, det synes jeg du burde gå for, du har pigmentene til det. Jeg syntes det var kankje litt for langt fremme og..? Spør frisøren din hva hun/han synes. KristianG, de selger et slags kur eller noe som visstnok funker som faen på helsekost. Jeg husker ikke hva den heter, men du kan jo dra dit og spørre? 8073888[/snapback] Den er grei, takk skal du ha. Det er nok litt for langt overalt ja, så skal korte det ned. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvordan kan jeg få tykkere hår? Skalla? som 17 åring? 8073908[/snapback] Ja, du har ikke hørt om gener før? Noen mister håret tidligere enn andre. Dessuten er jeg bare 16, og stilte kun et enkelt spm ang det å miste håret. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 alle sammen!! BRUK RENATI!! Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvordan får jeg vekk "buer" i håret? Håret mitt vipper liksom nå som det er ganske langt! Reba-style Lenke til kommentar
April Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvordan får jeg vekk "buer" i håret?Håret mitt vipper liksom nå som det er ganske langt! Reba-style 8084401[/snapback] Er det fall du tenker på? Og hvor langt sånn ca er håret ditt? Jeg har en del fall i håret, jeg bruker bare shampoo, balsam og så føner jeg og børster håret sammtidig. Pleier å funke. Hvis ikke det gjør det er det vel bare å finne fram rettetangen Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Rettetang dreper håret mitt. Virker som om det blir tørt og ødelagt. Jeg har prøvd og dra det ut manuelt. Fungerer fint det, i sånn ca 30 min før det bøyer seg igjen (Spessielt i nakken og på siden bak. Håret mitt ligger rundt en blyantlengde tenker jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen som har tips til hårsveiser til halvlangt hår? Men noen som har tips til å få ut den røde daxen fortere, det tar flere dager på meg?!! Raste Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg mener at til halvlangt hår burde du IKKE bruke voks. Kanskje noe mer flytende hadde passet, slik er det vaffal her. (Selv om jeg har sluttet med hårprodukter ) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvorfor burde jeg ikke bruke voks? Hva er flytende? Gele, Paste? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvordan kan jeg få tykkere hår? Vil ikke bli skalla! 8072887[/snapback] Dette blir kanskje litt "spis slangeskinnavkok syltet i bjørnebærpastè" og få tykt og herlig hår men jeg har hørt at ølgjær skal være bra for håret og gjøre det tykkere. Det kan kjøpes på noen kolonialforetninger som ICA, Rema 1000 og muligens på helsekost. Edit; ser du også bor i Molde så jeg kan si at jeg vet ICA i moldeliveien har det. Endret 5. mars 2007 av kjaks Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Men noen som har tips til å få ut den røde daxen fortere, det tar flere dager på meg?!! 8085375[/snapback] Vask håret flere ganger når du dusjer, gni og gre håret, eneste som hjalp på meg. Det beste ville nok vært å bruke noe som ikke er like sterkt, spesielt når du har halvlangt hår. Endret 6. mars 2007 av Redline Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som har noen tips til god sjampo og balsam til ganske langt krøllete hår? 8072939[/snapback] *bump* I'm in desperate need here! Har prøvd forskjellige greier som er beregnet på krøllete hår, men det er like dårlig som alt annet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvilken stil skal jeg kjøre når jeg har ca. 3-4 cm hår på hodet? Skal klippe meg i morgen skjønner dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå