Essem Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har gjort det en gang, og det er da ikke kleint i det hele tatt. Er bare fint for frisøren å ha noe å jobbe utfra. Kan tenke meg at frisører er ganske lei av menn som kommer inn og ikke vet noe mer enn at de skal klippe seg litt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Gjorde det den ene gangen jeg skulle gå fra langt hår til kort. Men jeg skjønner hva du mene om flaut. Jeg turte nesten ikke å ta opp bildet, og var temmelig rød i toppen når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Gjort det en gang jeg også. Null stress. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg vurderer å gjøre det neste gang jeg skal klippe meg, men med følge av en kamerat som også skal gjøre det samme. Jeg diskuterte dette i stad med han, og det virker mindre kleint for begge, når vi skal vise frem bildene. Lenke til kommentar
Populært innlegg Essem Skrevet 8. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2012 Dere får passe på å sitte ved siden av hverandre så dere kan holde hender hvis det blir for skummelt. 24 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg tok med bilde ei gang, jævla kleint ja! Men så fikk jeg den sveisen jeg ville ha, istedenfor frisørens tolkning av min dårlige forklaring... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor det er så kleint. Det er nok en grunn til at frisørsalonger har bøker med masse bilder av hårfrisyrer liggende. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Viste bilde sist jeg var hos frisøren. Gikk veldig fint! Lenke til kommentar
Doffi0 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 ey jeg har lenge tenkt på å få meg en sidecut. (på begge sider da, vet ikke hva d heter:P ) Problemet er at jeg ikke tørr, jeg har litt krøllete/bølgete hår og vet ikke om det kommer til og bli et bra resultat. Noen tips?? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 ey jeg har lenge tenkt på å få meg en sidecut. (på begge sider da, vet ikke hva d heter:P ) Problemet er at jeg ikke tørr, jeg har litt krøllete/bølgete hår og vet ikke om det kommer til og bli et bra resultat. Noen tips?? Legg ut bilde av deg selv (sensurer ansiktet og ikke håret hvis det er viktig), så får vi sett hva som passer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Skal på 50-talls party på lørdag og tenkte jeg skulle prøve meg på en slags Grease/Pompadour look, noen som har tips til hvordan jeg kan få til det? Eventuelt hvilken krem/gele jeg skal bruke? Brylkrem? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Brylkrem. Vet det finnes på Vita. Lykke til når du skal vaske det ut. ^^ Brukte det selv på rockeparty på ungdomsskolen og det er et helvete, men utrolig effektivt om man er ute etter greaser-looken. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Brylkrem? Det holder jo knapt! Kjøp Dax. Husk å ha en kam på baklomma slikat du til enhver tid kan ordne sveisen! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Skal innrømme at jeg tenkte på Dax ja. Godt mulig jeg kjøper begge deler, så får vi se! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Skal innrømme at jeg tenkte på Dax ja. Godt mulig jeg kjøper begge deler, så får vi se! Åja, du vil ikke ha hår lenger, du? Eller vil du det? Da kjøper du ikke Dax. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har brukt Dax før så jeg er klar over hvor likt det er en god tube med superlim, men, det er en risk jeg vil ta. Dax har jo vilt hold! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har brukt Dax før så jeg er klar over hvor likt det er en god tube med superlim, men, det er en risk jeg vil ta. Dax har jo vilt hold! Superlim har hold som utvannet vann i forhold. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Når jeg gjorde det brukte jeg bare Renati (tror jeg) og masse hårspray. Orket ikke tanken på å få ut brylkrem av håret. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Nå må dere slutte og være så jentete, både dax og bryllkrem vaskes enkelt ut med zalo, siden det løser fett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Nå må dere slutte og være så jentete, både dax og bryllkrem vaskes enkelt ut med zalo, siden det løser fett. Nei, det gjør det ikke. Jeg prøvde å skylle ut dax med zalo, det var IKKE lett. Når jeg gjorde det brukte jeg bare Renati (tror jeg) og masse hårspray. Orket ikke tanken på å få ut brylkrem av håret. Hvilken hårspray brukte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå