DanieI Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Håret mitt begynner å bli ganske langt nå og jeg klarer ikke bestemme meg hvordan jeg skal klippe meg. Jeg har en rimelig casual stil. Går med enten skjorte eller cardigan til jeans eller chinos stortsett, bare for å gi et innblikk i hva jeg mener er casual. Er det noen som har forslag? Håret mitt er mørke brunt forresten. Har sett to frisyrer til nå som jeg har vurdert. Denne og denne. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Den siste er helt klart finest. Macho frisyre! Noen som vet hvor KMS hårprodukter selges i Oslo? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Den sveisen der kunne jeg godt tenke meg å prøve ut, problemet er å finne et hårprodukt som gjør den sveisen mulig.. Tips? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ser ut som matt voks. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ja, det ser jeg også, men hvilken? Finnes mange matte vokser som ikke kan gi deg den sveisen. Må ha rett hold også. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 I dag bærer turen til frisøren for en aldri så liten juleklipp. Aner ikke hva jeg ønsker eller hva jeg skal si, men det blir vel som alltid - improvikasjon i det jeg setter meg ned i stolen for å frivillig gi fra meg 600,- kr for 15 - 20 min arbeid Har tidligere pleid å tatt en sidecut, men er skeptisk til dette denne gangen. Ene er fordi det vell egentlig begynner å bli ganske ut og det andre er vel at jeg selv kanskje skulle prøvd noe nytt. Har angst for barbermaskinen og hater frisører som ikke gjør som jeg sier men som improviserer klippen helt etter eget ønske og ikke kundens ønske. "Ikke klipp alt for kort. Det må være såpass at man skal kunne forme håret uten at jeg ser ut som et piggsvin" så kjører de på med 5mm. Da kan jeg bli en smule misfornøyd. Har vært postet før. Dette er vel rimelig uaktuelt nå som det nærmer seg 2012? Har jo mine egne meninger, men jeg kler denne sveisen utrolig godt.. spørsmålet er vel om jeg blir ledd av på gaten Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvis du kler den like mye som vedkommende på bildet, så er det ingen grunn til å spørre engang Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 La gå. Jeg forklarer den frisyren der til frisøren... Kommer ikke på noe annet. Så kreativ er jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Håret mitt begynner å bli ganske langt nå og jeg klarer ikke bestemme meg hvordan jeg skal klippe meg. Jeg har en rimelig casual stil. Går med enten skjorte eller cardigan til jeans eller chinos stortsett, bare for å gi et innblikk i hva jeg mener er casual. Er det noen som har forslag? Håret mitt er mørke brunt forresten. Har sett to frisyrer til nå som jeg har vurdert. Denne og denne. Velg den øverste, eller noe annet. La gå. Jeg forklarer den frisyren der til frisøren... Kommer ikke på noe annet. Så kreativ er jeg Så jo ganske bra ut på fyren du posta. Men mange som ikke kler den slags. Litt skeptisk. Du får poste et bilde. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg tror vel egentlig hva som helst ville sett bra ut på den fyren... 2 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg skal klippe meg til tirsdag, men har ikke snøring på hvilken frisyre jeg skal gå får. Vurderer å be frisøren om å bare "klipp meg som du vil".. Er det noen som vet hva som er det "nye" i 2012? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Skal klippe meg før skolestart, og jeg vil helst ha noe litt mer originalt enn det alle de andre drittungene kommer på skolen med. Noen som har forslag til en sveis? Hvis alder er relevant, så er jeg 15 år gammel. Takker for svar Endret 28. desember 2011 av sebastifuck Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har halvlangt tykt hår, trenger noe som greider å holde det flatt bakover, tenkte mer i retning paste enn wax. Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 noen som bestiller hårprodukter på nett? Hvilke sider? Pleide å bestille fra lookmantastic.com, men finner ikke det jeg er ute etter lenger.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hva synes dere er pent på jenter? Har fått ganske langt hår nå, rekker vel ned til puppen. Det er vanlig brunt med en del fall og jeg har egentlig ikke hatt noe annet enn midtskill pga. latskap. Noen tips til forandring? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 noen som bestiller hårprodukter på nett? Hvilke sider? Pleide å bestille fra lookmantastic.com, men finner ikke det jeg er ute etter lenger.. feelunique.com gratis frakt Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hva synes dere er pent på jenter? Har fått ganske langt hår nå, rekker vel ned til puppen. Det er vanlig brunt med en del fall og jeg har egentlig ikke hatt noe annet enn midtskill pga. latskap. Noen tips til forandring? Jeg synes egentlig de aller fleste hårsveiser (Kan man si det på jenter? : p Jaja) ser pent ut på jenter så lenge det er laaaaaangt. Så spør du meg så ville jeg sagt: behold det så lagt som mulig. Jeg kan jo legge til et par bilder fra Tumblr. Jeg synes egentlig alt fra dette (Denne er kanskje litt mer dagligdags?, til flette som dette eller noe á la dette er flott og pent og fint. Ellers ser jeg ikke problemet med å ha midtskill heller, hvis det er lett å fikse. Jeg vet jo ikke noe om hvor lang tid noen av dingsene jeg postet tar å fikse om morgenen, og noen av de passer sikkert ikke like godt til alle anledninger. Uansett hva du velger, behold det langt! Jeg er ikke spesielt fan av kort/halvlagt hår på jenter. Endret 5. januar 2012 av DexterMorgan 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Uansett hva du velger, behold det langt! Jeg er ikke spesielt fan av kort/halvlagt hår på jenter. Enig. Korthår på jenter . 1 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 noen som bestiller hårprodukter på nett? Hvilke sider? Pleide å bestille fra lookmantastic.com, men finner ikke det jeg er ute etter lenger.. feelunique.com gratis frakt ahh...tusen takk, fant hva jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå