Akse Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Clay er det eneste som duger. Det kommer vel helt an på hva du er ute etter å gjøre med håret Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Clay er det eneste som duger. Det kommer vel helt an på hva du er ute etter å gjøre med håret Stemmer det, men personlig har jeg aldri funnet en annen voks som ikke bare gjør håret mitt fett. Alle andre jeg har prøvd har bare fått meg til å se ut som om jeg ikke har dusjet på ukesvis. Løfter håret til noe enkelte ville kalt piggsveis. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Clay er det eneste som duger. Det kommer vel helt an på hva du er ute etter å gjøre med håret Stemmer det, men personlig har jeg aldri funnet en annen voks som ikke bare gjør håret mitt fett. Alle andre jeg har prøvd har bare fått meg til å se ut som om jeg ikke har dusjet på ukesvis. Løfter håret til noe enkelte ville kalt piggsveis. Har tørt hår så liker generelt ikke voks, bruker heller pomenade med shine og hold. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Shine i håret ser sjelden bra ut men ofte fett ut, jeg bruker Sebastian Craft clay, den er god på hold og håret ser veldig bra ut, kan bruke pudder i håret til tider også 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Enig med Zegna over. Heller matt look enn shiny. Men det kommer jo litt an på frisyren også. Bruker label.m matt paste fra tony&guy. Gir, som navnet tilsier, en matt finish og godt hold hele dagen uten at man må bruke en håndfull av produktet. Prisen er ikke avskrekkende heller, mtp at boksen er på hele 120ml. Mulig å kjøpe billig på amazon/ebay e.l. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Forslag til frisyrer for folk med viker? Rett hår, ingen krøller. Tykt overalt untatt der vikene er, og vikene blir større og større. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Forslag til frisyrer for folk med viker? Rett hår, ingen krøller. Tykt overalt untatt der vikene er, og vikene blir større og større. Har også viker men har tynt hår. Har funnet ut at det eneste jeg passer, er kort hår (ca. 4 cm oppå huet). Be frisøren om å la det være en litt lengre lengde med hår der vikene er, slik at man kan dekke vikene. Det neste blir å skalle seg... Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva tenker folk her inne når dem ser folk med unaturlige farger i håret? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som har prøvd "tørrshampoo" og kan forklare hva det går ut på? I en alder av 17 liker hormonene å fette til håret mitt totalt i løpet av ca. 20 timer (vasker det godt og nøye), og vil egentlig unngå å slite ut håret såpass mye som jeg gjør nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er det denne som har blitt anbefalt av noen her inne tidligere? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva tenker folk her inne når dem ser folk med unaturlige farger i håret? Har personlig aldri sett en person som har blitt vakkrere av å farge håret sitt. Kanskje noen eldre mennesker, men men. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ^ Da bør du kanskje tenke deg litt mer om hvor mange som faktisk fager håret sitt når det kommer til jenter. Har prøvd ut så mange forskjellige voks-typer fra 20kr til 500kr, en alltid landet på Renati Strong Hold. akkurat passe matt, gir absolutt ingen glans og fett i håret, akseptabel pris og jeg bruker ikke så mye av det for å få en litt mattere look.. Fett hår har jeg lite til felles med. Har også et par bokser med H&M Fiberwax liggende, da de faktisk gir lignende resultat som Renati for meg. Samme med Fudge.. Men generelt sett så har jeg funnet ut at jeg kan drite i å utforske nye typer wax, da ingenting annet ser ut til å funke.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 H&M sin gelwax blandet med Define Clay. Funker godt, med en liten sprut hårspray på slutten for at det skal holde Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen som har prøvd "tørrshampoo" og kan forklare hva det går ut på? I en alder av 17 liker hormonene å fette til håret mitt totalt i løpet av ca. 20 timer (vasker det godt og nøye), og vil egentlig unngå å slite ut håret såpass mye som jeg gjør nå. Vasker du håret for ofte, blir det fettete. http://www.klikk.no/mote/kamille/sarasskjonnhet/article615062.ece Lenke til kommentar
Simvik91 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Damn. Jeg som trener hver dag har jo ikke noe annet valg enn å vaske håret hver dag, men mulig jeg får finne meg en god, mild shampoo da i det minste. Men ser frisøren som intervjues i artikkelen hevder man bør bruke balsam hver gang man vasker håret, "for å lukke skjellaget" (hva nå enn det betyr..). Gjelder dette også for oss menn? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg klarer ikke se noen annen løsning enn å vaske håret hver dag. Hvis jeg ikke skyller ut hår produktene jeg brukte dagen før kommer jo håret til å se helt for jævlig ut neste dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Begynner å få latterlig langt hår nå, og alle frisørene her jeg bor er booka frem til midten av januar. Har dere noen anbefalinger for gode frisører i Oslo? Er gutt 17, men har et hår som er, om ikke vanskelig, i alle fall noenlunde krevende å klippe. Tør ikke gå til Ali på Grønland og ta det for kr 50,- Så, frisørsalong i Oslo hvor prisen ikke er for ille, og hvor de er relativt flinke. Noen tips? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Klipte meg hos Studio Alf på solli plass i dag. Kostet 576kr for en klipp. Litt i dyreste laget kanskje, jeg vet ikke hvordan det ellers er i Oslo. Men ble strålende fornøyd iallefall ! Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Etter en lengre periode med mellomlangt hår, og bakoversleik, så er jeg klar for kortere hår. Er veldig usikker på hvordan jeg skal ha håret, men jeg tenker meg noe àla dette: Hva er "siste mote" egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Usikker på hva som er siste skrik, men hadde nok personlig gått for noe a-la bilde #3 selv. Fikk for mye "skihoppfølelse" av Beckham og følte ikke særlig for de to første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå