Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.

Anbefalte innlegg

Heisann. Noen som har et forslags til en ålreit hårvoks? Har brukt H&M Gelwax og liker egentlig den, men hører så mye om hvor ille den er for håret etc. Bruker som regel bare en liten mengde og lager "sleik". Fint om det er noe som er lett å vaske ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt HH Simonsen over en lengere periode, men finner den ikke på nettet lenger(?). Har dere noen tips til andre vokser som gir omtrent samme look. Har også litt tørt hår, så hadde ikke gjort noe om den ga litt mer olje til håret, eller noe.

Lenke til kommentar

Hvordan er holden i den? Og hvordan lukter den?

Liker den fordi den faktisk gir shine og bra hold, lukter bra. Problemet er at jeg ikke har funnet den i Norge ennå, kjøpte den i USA, så si ifra hvis du finner den. :)

EDIT: Det er bra hold så forbinder den egentlig ikke med pomenade tho.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Tanker om Clay, da?

f40887f10f.jpg

Brukte Renati før, men var hos en friør som anbefalte meg å bruke Clay og da var det egentlig gjort. Nå har jeg bare prøvd den ovenfor, men det er vel tre ulike varianter?

Define Clay er billig og den funker meget bra..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker også Define clay. Synes den holder bra og er passe myk i boksen. Videre har jeg egentlig en annen favoritt, nemlig Fishshape fra Born in Soho. Den kan bestilles på Boots online.

Define clay er absolutt ikke noe for meg, det er jo overhode ikke noee glans/shine i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...