flekkk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Heisann. Noen som har et forslags til en ålreit hårvoks? Har brukt H&M Gelwax og liker egentlig den, men hører så mye om hvor ille den er for håret etc. Bruker som regel bare en liten mengde og lager "sleik". Fint om det er noe som er lett å vaske ut.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 American Crew forming cream Lenke til kommentar
flekkk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er den lett å vaske ut? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er den lett å vaske ut? Ja, veldig. Også lukter den godt. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hva bruker dere i håret når dere skal i pent selskap med dress osv. for å få håret glatt og pent? Tenker hovedsaklig på dere med tykt og halvlangt hår. Pomade. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg bruker stort sett en blanding av gel og voks uansett. Man trenger da ikke være glatt i håret selv om man skal i selskap og bruke dress. Jeg bruker forøvrig Define sine produkter. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har brukt HH Simonsen over en lengere periode, men finner den ikke på nettet lenger(?). Har dere noen tips til andre vokser som gir omtrent samme look. Har også litt tørt hår, så hadde ikke gjort noe om den ga litt mer olje til håret, eller noe. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har brukt HH Simonsen over en lengere periode, men finner den ikke på nettet lenger(?). Har dere noen tips til andre vokser som gir omtrent samme look. Har også litt tørt hår, så hadde ikke gjort noe om den ga litt mer olje til håret, eller noe. http://www.blivakker.no/product/HHS0014/hh-simonsen-mud-wax-100ml- ? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Takk, Vet, har kjøpt fra Blush.no før, men de fører ikke HHS lenger. Ser at Blush har salg på litt voks, noen som kan anbefale en annen? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva bruker folket av shampoo og balsam? Hvor ofte? Har tykt og halvlangt kommunegrått hår Link gjerne til produkter som også kan kjøpes i butikk i Rogaland. På forhånd takk Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bruker aloe vera sjampo og balsam hver gang jeg dusjer. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 The best there is. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvordan er holden i den? Og hvordan lukter den? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Hvordan er holden i den? Og hvordan lukter den? Liker den fordi den faktisk gir shine og bra hold, lukter bra. Problemet er at jeg ikke har funnet den i Norge ennå, kjøpte den i USA, så si ifra hvis du finner den. EDIT: Det er bra hold så forbinder den egentlig ikke med pomenade tho. Endret 24. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tanker om Clay, da? Brukte Renati før, men var hos en friør som anbefalte meg å bruke Clay og da var det egentlig gjort. Nå har jeg bare prøvd den ovenfor, men det er vel tre ulike varianter? Define Clay er billig og den funker meget bra.. 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Brukte Renati før, men var hos en friør som anbefalte meg å bruke Clay Kjørte Ford før, men var hos en Toyota-forhandler som anbefalte meg å bytte til Toyota... Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Brukte Renati før, men var hos en friør som anbefalte meg å bruke Clay Kjørte Ford før, men var hos en Toyota-forhandler som anbefalte meg å bytte til Toyota... Hehe, Clay'en er over 100 kroner billigere, da. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg bruker også Define clay. Synes den holder bra og er passe myk i boksen. Videre har jeg egentlig en annen favoritt, nemlig Fishshape fra Born in Soho. Den kan bestilles på Boots online. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg bruker også Define clay. Synes den holder bra og er passe myk i boksen. Videre har jeg egentlig en annen favoritt, nemlig Fishshape fra Born in Soho. Den kan bestilles på Boots online. Define clay er absolutt ikke noe for meg, det er jo overhode ikke noee glans/shine i den. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Clay er det eneste som duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå