Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenker forøvrig å se om jeg får klippet meg snart, men er litt rådløs hva kommer til valg av sveis. Noen tips til hvor jeg kan se meg om etter inspirasjon? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tenker forøvrig å se om jeg får klippet meg snart, men er litt rådløs hva kommer til valg av sveis. Noen tips til hvor jeg kan se meg om etter inspirasjon? Leste i en annen tråd at du skulle til England snart(?) da kan vel "english school boy"-klippen være aktuelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hmm. Noe a-la sveisen disse guttene får? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ja, bare en god del mer fluffy altså, aldri pent når håret er limt nede på skallen IMO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Nei, må si meg enig der. Men utgangspunktet at det er kort i nakken og på sidene, noe lenger på topp og med sideskill syns jeg høres bra ut. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Da ahr vi nok ganske lik smak sånn sett Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg lagde en tråd, men er vel kanskje bedre å spørre her: Halo, vel jeg har ganske tykt og krøllete hår når det vokser. Derfor har jeg bare alltid hatt kort hår, selv om jeg alltid har ønsket å la det vokse. For noen dager siden så jeg en gammel kamerat, han er afrikaner og hadde fått helt rett og langt hår. Han hadde utrolig krøller før, han sa at han bruke noe som het Relax. Jeg er ikke afrikaner og har derfor langt mindre krøller, men håret mitt er veldig tykt. Er det noe som skjenner til denne Relax greien, eller vet om måter jeg kan få håret tynt/mykt og rett, slik at jeg kan style håret, uten at det må være kort? Så spørsmålet er hvordan får jeg håret mykt/og rett slik at jeg kan style med Gatsby/Renati. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da ahr vi nok ganske lik smak sånn sett Hvem kan vel ikke like en klassisk-herremann-inspirert stil? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da ahr vi nok ganske lik smak sånn sett Hvem kan vel ikke like en klassisk-herremann-inspirert stil? Sier jeg også, er en grunn til at den er sett på som klassisk! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av en del nye hårprodukter, men jeg vet ikke helt hva jeg skal velge. Jeg har relativt tynt hår som også er tørt og lite glansfullt. Luggen går ca. ned til nesetippen når jeg drar det ned. Kort på sidene - sidecut aktig altså. Det jeg er ute etter er altså fyldigere, mykere/mindre tørt og mer glansfullt hår. Det jeg regner med at jeg trenger er en hårkur, et leave-in produkt og en mousse (?). Moussen mener jeg vil være bedre enn voks, gele og lignende, ettersom jeg tror at det vil gi litt glans og litt fylde samtidig som det vil etterlate håret bevegelig/ikke har for mye hold. Uansett, har dere noen tips til produkter? Det jeg lurer på om jeg skal kjøpe er følgende: Styling: Biosilk Silk Mousse eller Joico Body Luxe Design Foam eller Biosilk Thickening Cream. Leave-in/hårkur: Bumble & Bumble (Really) Thickening Serum Dette er altså det jeg har funnet, men jeg aner ikke om det er bra eller ikke, så jeg klarer ikke å bestemme meg. Har noen av dere tips til andre produkter, eventuelt erfaringer eller preferanser innenfor dem jeg har funnet? Endret 26. august 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lagt merke til at stilen alá Bernhoft er hipt for tiden: Vurderer å gå for noe lignende, Y/N? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nei. Han ser ut som en hane. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nei. Han ser ut som en hane. Gidder ikke ha den store hår greia, men ihvertfall ta en sidecut. Har dog hatt hanekam veldig mye som ungdom. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 klipper meg to ganger i året. en gang til jul og en gang til sommer, når jeg først klipper meg tar jeg ned til 9 mm. u mad? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Lagt merke til at stilen alá Bernhoft er hipt for tiden: *snip* Vurderer å gå for noe lignende, Y/N? Har begynt å bli litt lei av sidecut. Bernhoft er Bernhoft, og han har jo så høy faktor av swaggernes at han drar sidecut uten problemer, men det betyr ikke at man selv vil se like bra ut med det, noe mange kids tydeligvis tror. Ville vurdert det nøye, men det er jo ditt valg. Liker du det, så go for it. Hår er jo personlig, men i mine øyne sier det også mye om personen. Det er sikkert bare jeg som er litt kjip som forbinder sidecut med hipstere som ikke for fem flate øre skal ha på seg at de har kopiert hårstilen, men kom på idéen selv. Endret 28. august 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Til og med frisørene kaller det "svenskeklipp" her Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Sidecut har da eksistert i over 20 år... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er forskjell på å ha eksistert og at 87 % av landets mannlige befolkning mellom 16 og 15 har det. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) 87% av landets mannlige befolkning hadde det vel på 50-tallet også. forøvrig er Jarle Bernhoft usedvanlig stygg på håret. Endret 28. august 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvilken sjampo og balsam bruker folk her? Trenger å kjøpe inn noen nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå