makingFaces Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Men han IMPONERER jo ikke da. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva som helst som sparer lengden over vikene Bør ikke kjøre maskin for å si det slik. Er det jeg gjør, litt sånn pilotsveis til siden. Og prøver å skjule over den andre siden. Men blir litt kjedelig i lengden, og luggen begynner å bli rimelig tynn :/ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det egentlig "in" med langt hår for tida? Har selv langt, tykt og krøllete hår Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det noe som er in for tiden er det vel heller sidecut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Sidecut? Det er utrolig stygt i mine øyne.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er utrolig lei av å se sidecut. Wannabe mote fyr tenker jeg alltid 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Sidecut er en trend som jeg faktisk ikke har noe imot utover det at det er unaturlig mange som har det. Ser som regel bra ut i mine øyne. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kjører denne sveisen om dagen, fikk anbefalt noe hårgreier, men det er like lite hold i som luft.. Noen som har no bra tips? Har jo ikke lyst og lime håret mitt fast heller da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Sidecut? Det er utrolig stygt i mine øyne.. Det er mulig du synes det, men det er fortsatt ikke til å komme bortifra at det er pågående og voksende trend. Selv synes jeg det ser helt greit ut i de fleste tilfellet, avhengig av personen som har det og hva han gjør med håret på toppen av hodet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kjører denne sveisen om dagen, fikk anbefalt noe hårgreier, men det er like lite hold i som luft.. Noen som har no bra tips? Har jo ikke lyst og lime håret mitt fast heller da. Du må gre det slik du vil ha det samtidig som du bruker hårføner. Etter det et eller annet produkt også hårspray. Hadde noe av det samme før, og det fungerte fint. Brukte ymse Redken produkter. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som kan anbefale en bra hårklippemaskin? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvilket hår syns dere er pent til jenter? Langt? kort? middels? oppklipt? slett? Lugg? osv Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt og bølgete. Angående hårfarge liker jeg faktisk alt. Jeg er veldig glad i håret til Marion Ravn.. Endret 5. juni 2011 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Noen som kan anbefale en bra hårklippemaskin? Kan si så mye som at det ikke er noe poeng i å legge mye i det ihvertfall. Brukte klippemaskin før, en billig en (Braun eller Philips tror jeg), og hadde aldri problemer med den. Hvilket hår syns dere er pent til jenter? Langt? kort? middels? oppklipt? slett? Lugg? osv Langt. Jeg liker i ytterst få tilfeller kort hår på jenter. Det har med femininiteten og gjøre for min del. Jeg er veldig, veldig svak for pannelugg av en eller annen merkelig grunn. Slik som dette: Ellers er bølger og litt volum og tekstur meget pent. Flatt hår er jeg ikke fan av. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Skulderlangt, eller laaangt Uten lugg som vist over, usj. No offence, lokeland. Endret 5. juni 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Laaaaangt og uten lugg! Ihvertfall uten rett lugg som lokeland poster, det er virkelig ikke fint. Tenker å klippe meg i løpet av uken, men vet ikke hvordan jeg skal ha det. Har ganske likt hårfeste som dette: Håret mitt er ekstremt stritt og vil helst ha en hårfrisyre som kan funke uten produkter(selv om jeg kommer til å bruke det for det meste). Har også ganske bredt hode, så passer best til å ha det kortere på sidene. Noen forslag? Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tok nesten alt håret (3 mm.) for en måned siden. Jeg drømmer faktisk at jeg har langt hår, og blir like skuffet hver gang når jeg våkner, og finner ut at det ikke er tilfelle. Nå skal jeg spare, spare, spare! Vil ha langt hår igjen.. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvilket hår syns dere er pent til jenter? Langt? kort? middels? oppklipt? slett? Lugg? osv Litt lenger enn skulderlengde og bølgete er jeg veldig fan av. Har i likhet med lokeland en greie for pannelugg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bølgete hår er veldig pent, ja. Det er på tide og gjøre noe med håret mitt men vet ikke helt hva, kansje jeg skal prøve og ta permanent? Har sett litt på bilder og det ser jo veldig bra ut hos de fleste. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ville jeg absolutt vurdert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå