Gaarulf Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Uhm, har fundert litt på å klippe meg nå, men er usikker på om det kommer til å se helt krise ut (mer enn det gjør nå). Har liksom hatt langt hår så lenge jeg kan huske og jeg begynner å få veldig store viker... Hjelper vel heller ikke at jeg har ett veldig rundt hode (ikke veldig markert, høh)...Noen som vet om noen sider med bilder av før / etter klipping? Om jeg finner noen som har en lignende hodefasong blir det liksom litt enklere å visualisere det.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Frisører vet stort sett hva de skal gjøre med viker (de gode i hvert fall), så bare vær åpen for forslag fra frisøren din. Blir det krise, kan du jo bare skinne deg - da er det jo en fordel med rundt hode. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tenker litt på tanken om å spare til langt hår. Noen som har inspirasjonsbilder? Har hår som likner litt på dette,bare ikke like tykt. Så hvis det bare blir med tankene å spare til langt hår kommer jeg nok til å ta med det bildet til frisøren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ingen av de på bildet har da langt hår. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Nei, men det han sier er vel at det er slik han skal klippe seg om han IKKE skal spare til langt hår. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Finnes det noe navn på frisyre àla maskinkort på sidene og kort/halvlangt på toppen? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) undercut? EDIT: Sidecut, kanskje... Endret 27. april 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Mange takk. Apropo, hva er folks forhold til den stilen? Noe Lars vaular-aktig. Aka: Kanskje nogle kortere enn dette. Evt. hva foretrekker dere? Endret 28. april 2011 av Ballus Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Den nederste av de to er den eneste jeg har sett kle den hårsveisen. Prøv noe annet. 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Lurte på om jeg kanskje skulle prøve noe slikt? Andre forslag? Tror egentlig den ikke passer meg... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Funker vel bra på Beckham fordi han ser latterlig bra ut, det er vel ikke noe han ikke kler. Du kan alltids prøve, men jeg tipper du kommer til å bli seende ut som en slags wannabe 50-talls amerikansk tenåring. Endret 30. april 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja det er det jeg osgå tror egentlig... Andre forslag da? Lurte på om jeg skulle ta noe fra back in the days. Men jeg er veldig usikker da. Post gjerne noen bilder folkens. Skal iallefall ikke ha noe som er lengre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Beckham kler det meste av hårtyper selv om han også har hatt et par bommerter. Han kan være en utrolig god inspirasjonskilde av og til. Husker året 2002 og 2003 når han kom med nye hårsveiser hver mnd Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 emo hårstyle er jo epic sometimes , men skal snart klyppe meg, men vet ikke hvilken style æ ska kjør på med... Skal itillegg farge håret enten lilla eller svart har farget det lilla x2 og svart x2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ikke farg det lilla, vær så snill! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hva synes godtfolket om den hårsveisen her? Har til tider før hatt litt fjortizzsmak når det gjelder hårsveiser, så må ha litt hjelp her. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det ser ut som du må bruke masssse tid foran speilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå