Jostein K. Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 For meg funker best føning. Og så litt voks. Og så sove. Håret står rett opp etterpå. Usikker på hvordan det blir med ditt hår. Jeg skal skaffe meg afro. Tips til hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg trenger bare å la være å klippe meg, kanskje hjelpe til med bitelitt voks. Håret mitt vokser i bredden og høyden, jeg bruker voks for å holde det nede. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 ^Jeg og. Jeg har rimelig ekstremt volum. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hårspray maby. Jeg prøver aldri å få slikt hår jeg da, så har ikke så gode erfaringer å komme med Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ikke fullt så kort på sidene, og man kan se bra ut Han her er vel definisjonen på at det kan se bra ut Har sidecut selv, tenker å stikke til frisør å trimme det litt da det begynner å bli litt langt både på toppen og på sidene Vurderer å klippe det noe ala bildet over. Håper jeg ikke faller i kategorien 9/10 som ikke passer det:P hva tenker dere? Endret 7. mars 2011 av Nektard Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Trenger å klippe meg, håret har som vanlig utviklet seg i retning tjukt og bollete, og nå er det for mye, noe masse mengde voks egentlig omtrent bare forverrer. Forslag til ny, relativt kort sveis: Hva synes dere? Jeg er 19 (snart 20!) år, og ganske lik kropps -og ansiktsform som han på bildet (ikke nødvendigvis så kjekk, må jeg innrømme). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Virker litt slitsomt å måtte styre med så mange produkter at håret holder seg såpass høyt hele dagen, men ellers er det vel helt greit. Tror også at det er en grei sveis dersom du velger å holde den litt "flatere", i mangel på bedre ord. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Litt kjapp føning, etterfulgt av en liten dæsj pomade/voks og hårspray fikser vel biffen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Litt avhengig av håret, men det burde nok holde. Jeg har såpass mye volum at hvis jeg har bittelitt voks i håret kan jeg få det til å stå helt oppreist uten problem, så hvis man ikke har veldig flatt hår burde nok det gå fint. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg trenger en hårklipp snart da det er en stund siden jeg skiftet hår frisyre. Jeg ser for meg en ganske kort hår frisyre da jeg er veldig lei å ha en lenge på håret som man kan si er midt mellom kort og medium i lengde. Håret mitt er ganske tykt og mørkbrunt. Frisyren jeg ser for meg er noe lignende dette, og jeg må bare beklage at jeg ikke kan komme med noe bedre eksempel enn det der. Hadde vært flott vis noen kanskje klarte å finne et bilde med noen som er ganske lik på håret og kanskje noen tips om hvordan jeg kan oppnå den frisyren, vis ikke så får jeg bare håpe på det beste når jeg skal klippe meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Om du i utgangspunktet har tenkt å klippe deg kan du jo like gjerne dra til frisøren, ta med bilde og be om noe a-la det du viste oss? Vi er ikke frisører, og om du vil ha tips til hvordan du kan style håret etter klippen, som vi enda ikke vet hvordan blir, tror jeg nok det lønner seg å høre med en profesjonell. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har lyst til å fjerne all hår, så det bare blir 2-3 mm igjen, men er redd for at det bare blir stygt. Men hvis det blir stygt kan jeg jo også bare gå med caps til det har grodd ut igjen Da må jeg vente til sommeren, ser for meg at det kan bli litt kaldt med så lite hår nå Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har lyst til å fjerne all hår, så det bare blir 2-3 mm igjen, men er redd for at det bare blir stygt. Men hvis det blir stygt kan jeg jo også bare gå med caps til det har grodd ut igjen Da må jeg vente til sommeren, ser for meg at det kan bli litt kaldt med så lite hår nå Våren er her. Du kan like godt gjøre det nå som senere, det er ikke så kaldt. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Sant det, men tror jeg venter litt. Kanskje jeg kan få med en kompis på det, så er jeg ikke alene om det blir stygt Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) hei, jeg trenger hjelp! Jeg har naturlige krøller. Når jeg lar håret vokse blir det som en Afro, jeg vill gjerne har rett hår, men vet ikke om noe kur eller middel som kan gjøre sånn at får rett hår. Noen som vet? Endret 22. mars 2011 av zAfroBoyz Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har nettopp farget håret svart, da det kom ut rødlig etter en god del cellegiftkurer. Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 jeg er gutt da, litt dumt å bruke rettetang da... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Vel, da får du skinne deg Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 haha, da blir jeg bowlingkule hue da joo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå