Mikaeru Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Skal klippe meg i helga, og har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal ha det. Tenker på å beholde formen, og bare klippe alt litt kortere - og muligens tynne det ut litt. tips til noe annet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Men se på bildet du har postet da. Hvilken form er det du mener du vil beholde? Kuleformen? Den svake 8-tallsformen? Endret 4. mars 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 kanskje litt dårlig formulering det da se. Det jeg mente var at hvis jeg ikke finner ut noen annen frisyre jeg skal ha, så blir det til at jeg bare klipper hele greia 2 cm kortere. ikke kortere på siden, bak, etc. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) forsvant visst ganske mye. :!: Endret 5. mars 2011 av Mikaeru 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sikkert vært postet tidligere i tråden men.. hva synes folk om denne sveisen? Under vurdering. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke fullt så kort på sidene, og man kan se bra ut Han her er vel definisjonen på at det kan se bra ut Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ganske stilig sveis, men det krever jo vedlikehold der etter da. Muligens litt i overkant for en stressende hverdag? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Syns det ser helt jævlig ut jeg da. Men så liker jeg ikke den stilen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Syns ikke det ser bra ut når det er såpass kort på siden, bør være en markant forskjell mellom topp og sider, men ikke veldig kort på sidene. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Passer bra på 1 av 10, desverre så er det altfor mange som har den som ikke kler den. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke fullt så kort på sidene, og man kan se bra ut Han her er vel definisjonen på at det kan se bra ut Han på bildet du postet har jo mye kortere hår på sidene enn på bildene over.. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det jeg mente var at de fleste vil se bedre ut med lengre hår på sidene, men han på bildet kler det uansett (selv om det kanskje ikke var så logisk, nei ) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hva bruker man i håret for å få håret til å stå sånn? Har forholdsvis tjukt hår. Skal ikke kopiere sveisen hans, men noe liknende. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hårvoks? Eventuellt Gel-wax, men om du finner noe som lar håret forbli matt er det penere Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Føler jeg må ha i et tonn av de hårproduktene jeg har nå for å få det halvparten så langt opp som det der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er vel det som er trikset. Se på håret hans, bærer tydelig preg av større mengder med hårprodukter for å få det til å stå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg ser og det. Men visste ikke om det var noe forskjell på voks, paste, clay, gel, spray osv. Hva funker best når man skal ha det opp sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå