Uncle Scrooge Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen som har noen anbefalinger til gode og billige hårsprayer? Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gå til frisør jevnlig for å ta formen. Men da tar det vel utrolig langt tid før jeg få lengde på det? Først la det gro, så klippe litt, gro, klippe, etc. Men det er kanskje eneste muligheten hvis jeg skal slippe å se ut som en huleboer underveis. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gå til frisør jevnlig for å ta formen. Men da tar det vel utrolig langt tid før jeg få lengde på det? Først la det gro, så klippe litt, gro, klippe, etc. Men det er kanskje eneste muligheten hvis jeg skal slippe å se ut som en huleboer underveis. Neeei. Du får bare frisøren til å klippe blant annet bak i nakken every now and then. Du klipper ikke over alt. Det er bare det at du ikke har lyst på like langt hår over alt. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gå til frisør jevnlig for å ta formen. Men da tar det vel utrolig langt tid før jeg få lengde på det? Først la det gro, så klippe litt, gro, klippe, etc. Men det er kanskje eneste muligheten hvis jeg skal slippe å se ut som en huleboer underveis. Trenger ikke nødvendigvis ta mye for å få form på det. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Takk mine herrer. Håper jeg har fått litt lengde til sommeren. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Håper det samme selv, etter å ha spart i et halvår så hadde jeg cirka som han hadde og så klipte jeg vekk en god del og måtte begynne på nytt i Desember Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Finnes det noen produkter som gir volum? Håret mitt er liksom helt livløst. Jeg ser for meg et slags pulver, men jeg aner ikke om det finnes eller ikke. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Mousse og føn. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Dust it. Aka http://www.bizrate.co.uk/haircareproducts/products__keyword--dust+it.html? Eller aka Seriøs versus useriøs. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Uansett hva jeg gjør med håret om dagen så ser jeg ut som en dass. Har målt til cirka 6-7 cm nå, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Tips? Ønsker ikke å klippe da jeg skal spare en del lenger. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Få en venn til å klippe det. Eller, tenker du på å spare penger eller på å spare hår? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Han skal spare HÅR, ikke penger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Få en venn til å klippe det. Eller, tenker du på å spare penger eller på å spare hår? Som fkm nevnte, jeg sparer hår. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvordan hårfrisyre har de forskjellige på moteforumet her da? hadde vært kult med noen bilder evt en separat tråd... Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nå brukte jeg ikke all verden tid på å fikse håret, siden jeg skulle ta det ned med en gang. Har heller ingen produkter i håret, og kvaliteten på bildet er ræva, men det får bare være. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Har omtrent samme hårsveis som SML, bortsett fra ikke dratt bakover på siden, litt lenger og bustet til litt mer. Endret 1. mars 2011 av SolanGundersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå