Bebeluv Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hakke peiling selv, men trudde det var noe preppy greier, før jeg tok et søk på Google. http://menshair.about.com/od/picturegalleries/ig/Short-Styles/short3.htm Småtacky. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Milanjo: "Alle" frisører kan jobbe med langt hår. De som går oftest til frisører er folk med langt hår (jenter), som stusser litt hver gang. Skal du bare stusse håret litt tror jeg ikke du trenger å være veldig selektiv på hvem som foretar klippen. Unngå frisører som ikke snakker GODT norsk (snakker av erfaring) Godt poeng. Tror aldri det hadde vært aktuelt å gå til en frisør jeg ikke kan kommunisere skikkelig med, men takk for tipset uansett! Lenke til kommentar
knis Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Noen som kan anbefale en flink lærling hos en frisørsalong i Oslo? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Noen som har tips til en sveis som kan passe meg? Er litt lei av den sveisen jeg har nå. Har et litt rundt ansikt, hvis det har noe å si. Endret 19. mai 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 ^ Klipp håret ditt kort. Det vil du ikke angre på Bestandig greit med en forandring, selv om langt hår nødvendigvis ikke er stygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Enig i at håret kan bli kortere, men liker du det langt kan du se på bilder for å finne en sveis du liker. Denne kan du informere frisøren om. Du må for all del også roe KRAFTIG ned på voksforbruket ditt også. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ja det der ser ut som noe man drar ut av sluket i dusjen. Bortsett fra at det ikke ser like fett og skittent ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har tips til en sveis som kan passe meg? Er litt lei av den sveisen jeg har nå. Har et litt rundt ansikt, hvis det har noe å si. Vel, du kan starte med å kutte ned voksforbruket med omtrent en kilo... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hehe, bruker som regel ikke så mye voks, men hadde jævlig dårlig tid og måtte bare gjøre ett eller annet med det. Hvis jeg ikke bruker voks så har jeg forresten enormt med krøller... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Krøller er chill det. Bare få fasong på håret og prøv å la det være mer naturlig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som kan anbefale en flink lærling hos en frisørsalong i Oslo? Har ei venninne som snakker varmt om en lærling hos Toni & Guy på Grünerløkka, men jeg husker ikke hva denne het. Mener det var ei jente, men du kan jo ringe og høre. Er det forresten noen som har forslag til sveis for en med langt, tykt hår og en blanding mellom rundt/firkantet-ish ansikt? Kler ikke løst hår, og er bra lei hestehale nå. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe, bruker som regel ikke så mye voks, men hadde jævlig dårlig tid og måtte bare gjøre ett eller annet med det. Hvis jeg ikke bruker voks så har jeg forresten enormt med krøller... Men krøllar er jo berre best! Fins ikkje noko som er så fint som krøllar på gutar. Ikkje gøym dei - vis dei fram! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Vurderer å klippe meg om et par dager. Lurte på hva dere synes er fint av kortefrisyrer? (Det kommer jo helt ann på hva enn passer da, men) Post bilder! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Det enkle er ofte det beste. Den øverste er dog litt for mye "eiendomsmegler". Endret 28. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tenkte å klippe meg rimelig kort nå selv.. Men lurer litt på hvordan jeg vil ha det. Noen som vet om noen kule frisyrer for blonde gutter? (veldig kort). Skal IKKE skinne meg, men det skal være rimelig nærme.. Veldig kort. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) MM2: Jeg skal klippe meg denne uken selv, og tror jeg går for noe a la sveisen denne karen har: Endret 30. juni 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 heihei. tenkter jeg skal klippe meg snart, men har alltid problemer med å få håret som jeg tenker. frisører skjønner aldri hva jeg mener så det blir alltid bare dritt. Så a-team for litt siden og syns den sveisen her var ganske fet. hvordan skal jeg beskrive den for en frisør så jeg får det som jeg vil? takk for hjelpen:) fyren til høyre --> Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Print og vis føler det er syyykt teit...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå