AT1S Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Og hva var det som var feil med det jeg sa? Alle tipsene i de linkene fører til en frisør til slutt, det er der man får gode produkter man kan bruke mot slitt og flisete hår... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 LOL, nei. Sjekk her du. Herregud, ikke drit deg ut... Hadde du giddet å lese sidene som kom opp på google hadde du sett at alle sammen anbefaler en tur til frisøren om man HAR flisete hår. Skal man derimot FOREBYGGE flisete hår kan man bruke produkter. Men du er vel kanskje en av de som tror på reklamen når de sier at en shampo man får kjøpt for 10 kr. på Rimi reparerer flisete tupper... Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 LOL, der sank du, fkm. Han derre vennen din sier at en får det hos firsøren, ikke at man kan fikse det hos firsøren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) LOL, der sank du, fkm. Han derre vennen din sier at en får det hos firsøren, ikke at man kan fikse det hos firsøren. Dersom det hadde vært et spørsmål om føflekker, og han hadde svart "føflekker tar du hos legen" ville du da trodd at man fikk føflekker av å gå til legen? Endret 25. mars 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 LOL, der sank du, fkm. Han derre vennen din sier at en får det hos firsøren, ikke at man kan fikse det hos firsøren. Wow, du er virkelig ikke helt smart. Å "ta flisene" vil si å klippe dem av. Herregud.... Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg er helt klar over hva det betyr. Men det blir likevell sagt på en feil måte. Mr Perfect (fkm), tror alltid han har rett. Jeg hater sånne jævla arrogante asker-folk. Det er det værste som finnes. JÆKH! Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er på utkikk etter noe som får håret til å oppføre seg som om det var fuktig (som når du tar vann på kammen og grer det ut over håret) uten at det blir klissete eller stivt, noen tips? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg er helt klar over hva det betyr. Men det blir likevell sagt på en feil måte. Mr Perfect (fkm), tror alltid han har rett. Jeg hater sånne jævla arrogante asker-folk. Det er det værste som finnes. JÆKH! Rapportert for språkbruken din, unge mann. Du er visst ny her... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg er helt klar over hva det betyr. Men det blir likevell sagt på en feil måte. Mr Perfect (fkm), tror alltid han har rett. Jeg hater sånne jævla arrogante asker-folk. Det er det værste som finnes. JÆKH! Eh, jeg hadde rett (som alltid), sånn bare for å få ha sagt det... Det at du misforsto hva Charles mente får du ta på egen kappe, for alle andre skjønte det helt utmerket. Å "ta håret" er forøvrig et helt vanlig uttrykk, som betyr Å KLIPPE DET. Såh, da gjør du ikke samme feilen neste gang. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 matsemann: Det var vel strengt tatt du som var "Mr Perfect" og kverulerte på CB's språk.. (Som var korrekt..) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Smelt smøret og rør det med sukker og egg. Rør inn mel og bakepulver. Smør en rund springform. Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene. Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker. Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen. Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hei, Noen her som har erfaring med frisørene hos Sanz (Oslo), Majorstuveien 35 A? Og hva ligger prisnivået for vanlig klipp på her? Takk for eventuell hjelp. Endret 2. mai 2010 av J-Core Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Klipte meg på sanz her i Hamar... Tror vanlig pris er rundt 400... ? Men jeg kjenner ei som jobber på sanz i Oslo og av og til i Hamar, så ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Angående valg av frisør, hvordan kan jeg vite hvilken salong som best kan ta seg av det jeg ønsker? Er det beste å bare gå fra salong til salong og spørre? Jeg har hår til et stykke ned forbi skuldrene og trenger strengt tatt bare en stuss. Kanskje en "damesalong" (hvis det finnes noe som heter det?) hadde vært noe? Ser for meg at det beste er å gå til noen som er vant å jobbe med langt hår? Takker for innspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Når det kommer til frisør, så bør du helst være kjent med ham eller henne. Det er ikke alltid at prisen har noe å si når det kommer til frisørsalonger. Jeg benytter meg selv av en tradisjonell herresalong med veldig rimelige priser. Håret mitt blir bra fordi jeg kjenner til frisøren. Hva syns dere om Ivy League hair-cut? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvorfor klipper dere ikke bare håret selv ???Er jo bare å gå på elkjøp det, koster 199,- for sånn klippemaskin Og så er det bare å gå over. Funker som bare det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg gjentar: Jeg har hår til et stykke ned forbi skuldrene og trenger strengt tatt bare en stuss. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Så frekke folk er mot hverandre, begge parter. Æsj. Forøvrig bruker jeg selvsagt RENATI! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Milanjo: "Alle" frisører kan jobbe med langt hår. De som går oftest til frisører er folk med langt hår (jenter), som stusser litt hver gang. Skal du bare stusse håret litt tror jeg ikke du trenger å være veldig selektiv på hvem som foretar klippen. Unngå frisører som ikke snakker GODT norsk (snakker av erfaring) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hva syns dere om Ivy League hair-cut? Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå