ghffgfe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så hva foreslår du av shampoo og voks/gele? Prøv ID Titanium eller noe sånt, den koster rund 150. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så hva foreslår du av shampoo og voks/gele? Jeg bruker Jaico eller Define Men Shampooen og i voks så tror jeg Renati, Crude Clay eller I.D Hair er noe for deg. Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg fant akkurat ut at jeg har lyst på hair extansions, og lurer på om noen vet om noen bra frisørsalonger som driver med dette i sarpsborg, halden, fr.stad -området? Og evt. hvordan de setter på, pris o.l. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Jeg lurer på om jeg skal klippe meg. Jeg klipper meg veldig sjelden, fordi jeg har dårlig erfaring med det, og jeg har veldig mange ganger angret. Noen ganger har det gått bra. Er 16 år, og som regel har jeg latt håret vokse ganske fritt hele året med kanskje et par "stussinger/tynning" og slikt, før jeg har klippet meg helt kort før/i sommerferien, hvor det da igjen bare vokser ut igjen på ny. Jeg synes det er respekt å ha langt hår, og liker å ha langt hår, og har egentlig bestemt meg for å ikke klippe meg kort i år. Men samtidig ser håret mitt ganske jævlig ut for øyeblikket, pga det står rett ut på sidene og slikt, og det ser ut som jeg nettop har stått opp til alle tider av døgnet. Derfor lurer jeg på om jeg bare skal klippe meg kort i år også. Det er jo ekstremt deilig med kort hår, spesielt nå på sommeren. I tillegg tror jeg faktisk det ville kledd meg litt. Her er da hvordan sveisen er nå, rett etter dusj med shampoo (bruker balsam av og til, da ser det faktisk bra ut etterpå). (Måtte sensurere ansiktet pga paranoia ) Kunne jo selvsagt bare ha tynnet elns, men det frister veldig å gjøre det kort. Har folk noen forslag til hvilken frisyre jeg kan få? Alt tas i mot med takk. Vet forresten ikke om det fins noen mer passende tråd for dette innlegget, isåfall si ifra så skal jeg be moderator flytte over. Edit: Jeg bruker ikke voks eller noe annet i håret, mest pga det er stress, det blir som oftest ikke så mye bedre av det, og sist meg ikke minst jeg gir litt faen. Er villig til å bruke voks om jeg får en frisyre hvor det er litt lettere å faktisk gjøre det. Endret 22. mai 2009 av NwLife2 Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du kunne jo prøvd noe lignende dette: Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Kanskje, med tanke på å tynne litt på sidene og få det slik der, men ellers synes jeg at akkurat den frisyren der var litt kjedelig (no offense om det er deg). Edit: Liker ganske godt slikt som dette: Endret 22. mai 2009 av NwLife2 Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hehe. Bare å si hva du mener det vet du ; ) og... nei det er ikke meg, heller en skuespiller. Men jeg synes den frisyren er ganske kul. Plain? Ja, men samtidig ganske fet. Jeg likern i alle fall ; ) Endret 22. mai 2009 av Unlimited-_- Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kjører litt Chad Michael Murray-style for tiden, kanskje litt kort for deg, men fy faen så digg det er Håret tørker på maks fem min og tar ca like lang tid å style, jeg er veldig fornøyd Pic: Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bruker du 5 min på å style håret? x) den sveisen der kan umulig ta stort mer enn 1 min.. Fosdahl: Det kommer helt an på hva slags type extensions du vil ha. Finnes spenner med løshår du kan feste om morgenen og ta av igjen om kvelden. De er ikke så dyre... 500-800 kr hvis du vil ha naturlig tykkelse. De som settes på med tang i dusker rett på det ekte håret ditt er dyrere, 1000-1500, og det må du få gjort i en salong (tror de fleste store salongene driver med slikt). Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Den gjør det, ser ikke sånn ut, men 5 min er ikke noe, før ble det fort et kvarter++ Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det ikke bare å kline voks i hendene, fordele det i håret, også rette litt på det? Jeg bruker 5 min på å rette det og 1 min på resten av stylinga (jente m/halvlangt hår) og synes det tar lang tid... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 I korte trekk, ja, men det må fordeles i flere omganger, ses bakfra og fra sidene med speil etc etc. Men jeg bruker nok mer tid enn gjennomsnittet ja Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 haha x) har du aldri dårlig tid om morgenen da? : p Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Stå opp tidlig for å ordne håret osv hadde jeg aldri giddi står opp tidlig nok som det er Han NwLife2 hadde bilde av, hadde kul sveis ^^ ikke at jeg ville hatt den men Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Har en uvane med at jeg aldri blir fornøyd med den sveisen jeg får, så jeg bare bruker mer og mer tid på håret, og mer og mer voks. Litt dumt, men Noen ganger får jeg det til som jeg vil. Endret 23. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) :o Endret 29. desember 2009 av DavidF Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Skjønte ikke helt, du mener det er penest på gutter å ha langt hår? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er en individuell sak det med hva man passer, selv har jeg litt lengde på håret nå og jeg trives med det. Det sveisen av Chad, syns selv jeg ikke er pen og det er fordi det er altfor kort lengde på den. Men det å si at den ikke er inn er feil, det med hår er en individuell sak og vil alltid bli det. Du har feil Bærumgutt, deal with it. Frisøren din er nok ikke så flink da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 en ting å si, Den sveisen er ikke inn, og den må man holde seg laaaangt unda. Så her er det om å kjøre det som er inn? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå