Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Aha. Det gjeng an å gjere det sjøl, gjer det ikkje? Skal eg vere veldig ghetto kan eg jo sei at eg høyrte av nokon at det skulle vere kurant å bruke honning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skal jeg ha det, tar jeg nok uten ull tråder, selv om det er kult da Men er vel dyrt nok fra før av Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da snakker du om dreads, og det er ikke honning, det er bivoks. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Eplefe, vet du hva prisen for rastafletter plain er sånn cirka? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Ca. 100 spenn per flette. Edit: du kan jo sjekke med gjengen på Dreads in Oslo. Endret 24. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da snakker du om dreads, og det er ikke honning, det er bivoks. Det kjem frå biene, same shit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Fant ut nettop at det jeg vil ha heter Corn Rows Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Altså nå vil jeg vite. Er det bare jeg som synes at nakkekort hår på jenter er fint? Alle jeg kjenner(av hannkjønn) synes at jenter med langt hår er mye finere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg liker skallede jenter. Og korthårede jenter, så lenge de har fin nok hodeform til å være korthårede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nokon jenter passar kort hår, nokon gjer det ikkje. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Selv syns jeg de fleste jenter kan vente med kort hår til de har passert noen og 40. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Selv syns jeg de fleste jenter kan vente med kort hår til de har passert noen og 40. Jaja hver sin smak. Selvfølgelig Milanjo, ikke alle passer til kort hår. Men disse gjør: Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Etter min mening så er det bare fåtall av kvinner/jenter jeg har sett med kort hår som faktisk passer det. Men så har det jo også noe å gjøre med at du er vandt med å se dem og hvor lenge. Et familiemedlem, venn eller slekt kanskje? Men den en random korthåret dame på gata syns jeg ikke er noe veldig flott. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Etter min mening så er det bare fåtall av kvinner/jenter jeg har sett med kort hår som faktisk passer det. Men så har det jo også noe å gjøre med at du er vandt med å se dem og hvor lenge. Et familiemedlem, venn eller slekt kanskje? Men den en random korthåret dame på gata syns jeg ikke er noe veldig flott. Igjen er jeg ene og alene. Aner jeg en liten kjønnsrolle-ting her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Om ein syns kort hår eller fint er ikkje er vel ein individuell ting? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Har ikke hatt noe i håret på en måned nå jeg. Pusher heller på med balsam, og satan så mykt og deilig det har blitt ;D Anbefales for dem som liker å bli pjuska på Fordet om stylen ikke er så bra da, men får hive i noe voks i helgene så jeg ikke ser helt dust ut da ihvertfall oO Endret 2. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Eg brukar balsam kvar gong eg dusjar. Har riktignok hår som når ned til ca midten av ryggen, så det trengs, rett og slett. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Synes tynt, pistrete hår er lite pent. Jenter som skal ha langt for enhver pris så er det bare en tynn pistrete strek de siste 5 cm. Sett mange som kler kort hår eller "halvlangt". Foretrekker jenter med litt lengde på håret, men ikke et must. Finere med litt kortere og sunt hår enn langt og pistrete. Lenke til kommentar
MarioKids Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg hater håret mitt. Det er sikkelig krøllete, men uten volum. Har enorm viker, og håret vokser knapt der, så må ha hår fra toppen av hodet ut over vikene. Håret vokser sakte. Vil gjerne bli kvitt alle problemene. Noen som kan hjelpe meg? Enten bli kvitt krøllene, ellers vil jeg ha en affroligende sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå