floww Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 eller fauxhawk, lignende hanekam men ikke så langt. litt gammeldags beckham Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hehe, så stor hanekam har jeg ikke. Har rundt 3-5cm høy, er ikke helt sikker. Ganske liten, med andre ord. Hadde godt over 10cm før, men det resulterte i trusler fra utlendinggjengen på skolen, så ...Old innlegg is old. Jeg har hår til haken (har krøller) og har hanekam. Og den er grønn og svart. Har egentlig ikke særlig til problemhår, samme hvor mye jeg bleker og farger og sprayer og vokser og føner og styrer på så tar det seg inn igjen ved hjelp av en god balsam og litt hårkur. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei! Jeg vil veldig gjerne farge håret!! Har lyst til å klippe det litt kortere ved ørene (er skulderlangt nå) og beholde det langt i panna og i nakken, for så å farge luggen og det foran ørene hvitt og resten svart. Eventuelt alt håret helt hvitt (vil farge håret knæsjt, men blir så bleik med svart hår, så jeg tenkte helt hvitt, eventuelt blondt, men da ser jeg jo bare sossete ut ) Men.. Jeg er allergisk mot stort sett alt av kosmetiske stoffer.. Så det jeg leter etter nå er hårfarge som er trygt for folk med sensitiv hodebunn, uten å være så svak at fargen forsvinner med første hårvask. Frykter det ikke finnes, dog.. I tillegg har jeg lyst til å gjøre noe mer kontrollert med håret når luesesongen er over. Per dags dato henger det helt glatt ned i ansiktet, noe som ikke er like gøy hele tiden... Directions og Manic Panic sine hårfarger er ganske snille med sensitive hodebunner. Problemet blir vel da heller at du må ha ganske lyst hår for å få fargen til å sitte i. Selv måtte jeg bruke så intens bleking at jeg fikk brannsår i pannen av det (jeg har svart hår naturlig). Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Heisann! Er det noen som kan komme med tips/hjelpe meg her. Jeg har et forbarska stridt hår. Fremme står det rett opp, på sidene rett ut og bak ganske flatt, men stridt helt nederst hehe... jeg er på utkikk etter styling produkt... jeg har brukt KMS holding paste, som er ok egentlig, bare det at håret på siden står rett ut mens resten får jeg pressa ned... så det ser ikke bra ut Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Renati er grom voks som anbefales av meg! ___ Har etterhvert opparbeidet meg et nokså langt hår. Skal klippe meg denne uka, og dermed tar jeg stemmer: Hva ser best ut? Kort(type maskin) eller kort/medium ála dette? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Renati er grom voks som anbefales av meg! ___ Har etterhvert opparbeidet meg et nokså langt hår. Skal klippe meg denne uka, og dermed tar jeg stemmer: Hva ser best ut? Kort(type maskin) eller kort/medium ála dette? jeg ville tro at kort/medium ble best Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 omtrent sånn skal jeg klippe meg: Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vurderer å klippe det skikkelig kort med maskin... Men skal liksom være som et piggsvin på hodet hvis dere skjønner, ikke glattbarbert. Hvor mange millimeter skal jeg da ta? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Et sted mellom 3-9mm, vil jeg tro. Lenke til kommentar
MarioKids Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hei! Trenger litt hjelp. Jeg vil gjerne ha en sånn sveis: her men jeg har litt tynt hår. Ikke sånn at jeg kan bli skalla, men man jo ha litt tykt hår få å få sånn. Hva skal jeg gjøre! Endret 17. september 2008 av MarioKids Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg var hos frisøren i går, klipte lugg. Ble overraskende bra, så lenge jeg har langt hår.(..) Litt uvant er det dog. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Heisann! Har et raskt spørsmål. Jeg er nå 17 år, og merker at jeg har begynt å miste hår . Jeg har brukt gode vokser hele tiden(Renati). Utenom en liten periode da jeg brukte Gel Wax, men den sluttet jeg med og har klippet meg siden. Kan problemet ligge i at jeg bruker voks mer elle mindre hver dag? Er ikke mye hår jeg mister, er kun når jeg steller meg, når jeg fører voksen inn i håret. Er ikke mye hår som er ligger igjenn i handa, er snakk om kansje 10 hårstrå. Men dette har aldri skjedd før, og jeg vil jo ikke at det skal bli verre. Noen som vet hva det kan skylles? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kan man bare diskutere hår på hodet i denne tråden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 ok, jeg har ett spørsmål. Noen som vet hva det omtrent koster hos en frisør for en slik frisyre? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kommer ann på hvor langt hår du har. Koster gjerne endel tusenlapper Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kommer ann på hvor langt hår du har. Koster gjerne endel tusenlapper Såpass Jeg har hår til ned halsen omtrent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Såpass Jeg har hår til ned halsen omtrent Tenkjer du på dreadlocks, eller fullt av slike små fletter (som eg ikkje veit namnet på) rastafletter? Endret 18. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det heter rastafletter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Med rastafletter kommer det veldig an på om du vil ha ekte hår eller ulltråd til flettene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kva er det som kjem an på det? Om det blir bra eller ikkje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå