Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er den beste nettbutikken å kjøpe voks i?

8834728[/snapback]

Den er på nettet

8837048[/snapback]

Du er jo virkelig morsom! :w00t:

8837325[/snapback]

Var bare ment for å vise hvor upresist spørsmålet hans var :p Jeg er i hvert fall morsommere enn deg...

Lenke til kommentar

8834728[/snapback]

Den er på nettet

8837048[/snapback]

Snakk om å være idiot. Vil si at dette spørsmålet var helt forståelig. Tror du også forsto det, og vist ikke så kan du bare forsvinne fra Diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Snakk om å være idiot. Vil si at dette spørsmålet var helt forståelig. Tror du også forsto det, og vist ikke så kan du bare forsvinne fra Diskusjon.no.

8842234[/snapback]

Ta det med ro nå, Tøffen. Du kunne nok ha formulert spørsmålet litt nøyaktigere og spesifisert litt mer.
Lenke til kommentar

8834728[/snapback]

Den er på nettet

8837048[/snapback]

8842234[/snapback]

Oisann, det var litt av en oppførsel. Jeg mener at det er du som bør forsvinne fra diskusjon.no hvis du ikke klarer å være mer presis i dine innlegg eller å la være åangripe personer på den måten der.

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Oisann, det var litt av en oppførsel. Jeg mener at det er du som bør forsvinne fra diskusjon.no hvis du ikke klarer å være mer presis i dine innlegg eller å la være åangripe personer på den måten der.

8844109[/snapback]

Les tidligere innlegg av Jokkulf i tråden som omhandler boxer under badeshortsen.

Lenke til kommentar
Får prøve en gang til.

Er det noen som vet om en god side man kan kjøpe voks til å ha i håret? Snakker om internettsider, noe som Jokkulf ikke har hørt om.

8846690[/snapback]

Han har jo tydligvis hørt om det i og med at du spør hvor du finner nettsider...

Men prøv www.Balsam.no

Lenke til kommentar
Får prøve en gang til.

Er det noen som vet om en god side man kan kjøpe voks til å ha i håret? Snakker om internettsider, noe som Jokkulf ikke har hørt om.

8846690[/snapback]

Det var da fælt til uthengig, og korte lunter det var på enkelte idag...Jeg er sikker på at han lurte på om det var noe merke, noen spesiel type osv du var ute etter. Eller bare siden du sa hvor, så var han der og så humoren i det, men det e jo ikke noe vits å ta bunn tenning av den grunn.

Hårpeodukter on-line se der, kos deg ;)

Lenke til kommentar
Synes det høres tvilsomt ut :hmm:

8842468[/snapback]

Jeg aner ikke. Frisøren til venninnen min sa det var bra for slitte tupper. Hun har ikke turt å prøve enda, bare. :p

8846493[/snapback]

Det du kan gjøre:

ta olivenolje i tuppene..la det være der..dusj det ut, du finner det veldi snart ut om det ikke var så lurt :p

Jeg kan jo evt teste det. Men jeg har krøllet hår, så det blir kanskje en hindring, på et vis. Men flisete/slitte tupper det har jeg iallefall

Lenke til kommentar

Til sommern skal jeg farge håret mitt noe nærmere min originale hårfarge; blondt.

Tenkte også å farge det mørkere/sort under og ha mørke røde striper.

Siden sort går over blondt, behøver jeg vel ikke å vente noe imellom?

Men lurer på det røde.. Vil dét skjære seg om jeg farger det kort tid etter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...