Darkane Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hei... Er på jakt etter en ny mobil, og sjekket noen tester på amobil.no sine sider. Da jeg skulle sjekke den minste pris på Sony Ericsson K800i, fant jeg ut at minste pris u/abo kom på 43 NOK. Denne prisen var på www.mytrendphone.dk sine sider. Er det noen som har noen erfaringer med å kjøpe noe fra denne siden? Syntes det virker litt usannsynlig at prisen u/abo er så lav... Endret 1. oktober 2006 av Darkane Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg kjøpte en DCA-140-kabel til 110,-. Fikk den levert på svært kort tid. Edit: 110,- var med frakt; kabelen kostet 84,-. Endret 1. oktober 2006 av Monster Lenke til kommentar
formannen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 dersom du går inn på siden ser man at butikken kun har en telefon uten abb. Motorola V3 Black. Prisguiden har plukket opp noe tilbehør til 43,- Ellers er butikken sikkert grei nok den... Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Men er det ikke litt usannsynlig at du får en Sony Ericsson K800i til bare 43 kroner? den nest billigste uten abo koster 3395,- Lenke til kommentar
IngarStene Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 K800i til 43 kroner.. En gave fra Sony Ericsson til deg, min venn. Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 dersom du går inn på siden ser man at butikken kun har en telefon uten abb. Motorola V3 Black. Prisguiden har plukket opp noe tilbehør til 43,- Ellers er butikken sikkert grei nok den... 6978360[/snapback] Det er kun Jackovergangen til 3.5 mm plugg som koster 43 kroner... Altså ingen telefon for den prisen.. Prisguiden har, "for en gangs skyld", gjort feil.. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vurderer å bestille en Sony Ericsson Music Power Pack MPP-60 fra Mytrendyphone. Koster dog 264,- Hvordan er det med toll på denne siden? Over 200 blir vel toll lagt til? Noen som vet ca hvor mye dette utgjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå