loathsome Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) .. med høyere oppløsning i spill? Takk for svar!! F. eks 1204x768 i Oblivion = en god del hakking. 1280x980 (eller noe) = *mye* bedre ytelse. Endret 1. oktober 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kva slags prosessor har du? prosessoren kan være begrensningen (flaskehals). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Elensar: En prosessor vil ikke være flaskehalsen så lenge det flyter i _HØYERE_ oppløsninger! Det måtte i allefall vært ei flaske med ufattelig tjukk hals og slank kropp... Vet du ikke, sier du heller ingenting! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan vel være en skjerm som gjør noe guffne greier med skaleringen sin? Ellers virker det nesten litt rart. BTW, var på lan en gang, på den tiden CS:Source var nytt. En liten nabb kom med en helt genial påstand - CS:S kjørte såå mye glattere på maskina hans når han økte oppløsningen - han satt der med en celeron på 900mhz Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Elensar: En prosessor vil ikke være flaskehalsen så lenge det flyter i _HØYERE_ oppløsninger! Det måtte i allefall vært ei flaske med ufattelig tjukk hals og slank kropp... Vet du ikke, sier du heller ingenting! 6978439[/snapback] Ops sjølvsagt har du rett i det... Edit: må ha hat dårleg tid når eg skreiv det Endret 1. oktober 2006 av Elensar Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan kanskje være driveren som har en mem leak i gitte oppløsninger i spillet? Er det slik i alle spill? Er jo egentlig bare en fordel det "problemet" ditt, om faktisk kvaliteten går opp? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Er bare i Oblivion jeg har prøvd, ExcaliBuR. Har en Pentium 4, og jeg vet dette er flaskehalsen for hele systemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå