fakey Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har bestilt laptop hos dell, og som betalingsmåte valgte jeg forskuddsbetaling. Men jeg har da ikke fått vite hvor mye jeg skal betale, står ingenting om det i mailen. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du så ikke hvor mye du skal betale før du trykket på bestill? Men jeg blir overrasket hvis ikke det står i eposten hehe Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Du så ikke hvor mye du skal betale før du trykket på bestill?Men jeg blir overrasket hvis ikke det står i eposten hehe 6978125[/snapback] Jeg så at det var mellom 15.000 og 15.500 men akkurat det så jeg ikke. Her er hvertfall eposten: Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det var da svært klønete av Dell å ikke oppgi beløpet i mailen. Men du finner det vel raskt ut ved å sende en mail til Del og spørre. Oppgi IR-nummeret i mailen. Eller kanskje de har en "Mine ordre"-funksjon du kan logge inn på? Det har andre seriøse nettbutikker. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Det var da svært klønete av Dell å ikke oppgi beløpet i mailen. Men du finner det vel raskt ut ved å sende en mail til Del og spørre. Oppgi IR-nummeret i mailen. Eller kanskje de har en "Mine ordre"-funksjon du kan logge inn på? Det har andre seriøse nettbutikker. 6979738[/snapback] Når jeg sjekker mine ordre får jeg bare opp dette: Din ordre ble dessverre ikke funnet. Kj?re kunde! Vi kan dessverre ikke identifisere din bestilling basert pa opplysningene du har oppgitt. Det er flere mulige grunner til at din ordre ikke ble funnet. Enten IR-nummer eller epost-adresse er ikke korrekt. Ordren er enna ikke overfort til vart ordre-status system. Hvis du gjorde bestillingen pa internett innenfor de siste 48 timene, forsok igjen om 24 timer slik at systemet i mellomtiden blir oppdatert. Herregud, skal være vanskelig det her. Jeg bestilte vel for 96 timer siden. Endret 2. oktober 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Så ta og ring de, det bør man alltid gjøre fordi man får som regel avslag i prisen. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Altså, tror faktisk ikke du har bestillt jeg.. Ikke gjort ferdig bestillingen. Må alltid betale i selve bestillingsprosessen (så lenge det er privatkjøp). Kjøpet blir jo ikke registrert før du har betalt.. Tror du rett og slett ikke har fullført bestillingen jeg. Men ring til de, og hør Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Altså, tror faktisk ikke du har bestillt jeg.. Ikke gjort ferdig bestillingen. Må alltid betale i selve bestillingsprosessen (så lenge det er privatkjøp). Kjøpet blir jo ikke registrert før du har betalt..Tror du rett og slett ikke har fullført bestillingen jeg. Men ring til de, og hør 6988704[/snapback] Ringte i går, og de beklaget veldig at summen ikke sto i mailen, og de synes d var ekstremt rart. Så fiksa nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå