Mompen Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) To skruer, var bare å legge skiltet til riktig, og klikke på igjen Har ordnet en annen mod også, lakkerte den nederste lista på fangeren svart, ble veldig fint syntes jeg! Før: Etter: Vasket bilen i dag, og endestussen trengte seriøst krisehjelp. Brukte papir, tilfeldig Statoil avfetting (lukta parafin så det holdt ) og hammer og skrutrekker Før: Etter: ---------------------------------------------------------------------- Ellers så vurderer jeg nå å selge bilen. Kommer tilbake med mer Endret 16. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Ble jo pent dette. Skaper litt mer kontraster i forhold til å ha alt i samme farge. Men bare en ting, hvorfor legger du ikke ccfl ringene utenpå linseglasset? På bildene her er de jo knapt synlig, de blir mye mer fremtredende og markerte hvis du legger de på utsiden som jeg har gjort. Endret 16. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Takker, skal se om jeg kan få tatt noen bedre bilder i morgen Jo.. tenkte først på å ha ringene på utsiden, men tenkte at det ville være litt mer "diskre" å ha de på innsiden, de syntes faktisk godt allikevel Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Sitter tingen fra sekken min igjen i døra di enda eller? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Sitter tingen fra sekken min igjen i døra di enda eller? :!: Nei, den ligger faktisk i bagasjerommet om jeg ikke husker feil. Sleit som faen med å få den ut, måtte banke og herje med bakdøra. Forbanna sekk Endret 31. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Jepp, står pent plassert i garasjen hjemme Skal snart få byttet støtdempere bak, et par foringer, bærekuler, styrestag og noe annet småtteri før den legges ut for salg Endret 25. august 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Ser på en lignende bil selv for tiden, så kan være interessert i din. Den ser jo nydelig ut. Mulig å få vite omtrent hvor mye du har planer om å legge den ut for? Endret 25. august 2008 av Atald Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Har enda ikke sett maken Har fått pris på 5000 for reperasjon av det som burde utbedres på bilen, så da tenker jeg en 70.000 ferdig fikset Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvorfor selger du den? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg skal i militæret fra Januar, og iogmed at jeg har kjøpt meg en litt billigere bil ønsker jeg å selge E36`en Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Oooog da var bilen solgt Solgt til en god venn av meg, så da vet jeg at bilen fortsatt er i gode hender Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) hvor mye fikk du for den? Endret 24. oktober 2008 av -Shark- Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Fikk igjen 70.000, da eks omregistrering. Nylig byttet begge demperne bak, startmotor, et stabstag, noen foringer og noen bærekuler. EU-godkjent med to feil, var lampe ved skilt og et bremselys som ikke lyste. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Litt bump kanskje? Jaja, pen bil btw eneste jeg kan si noe på er vel en svak motor. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Denne tråden bringer tilbake mye gode minner om en flott bil. Nå er den tilogmed til salgs igjen. Ser litt mer trist ut der den står stakkar. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=46971456 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Kjøp den tilbake og sett i en M52. Skal vel være mulig å godkjenne det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå