Mompen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 lakken ble mye mer blankere enn det han var da! bra gjennomført! 7893405[/snapback] Hehe, så det selv nå, er nok ikke blankere lakk på den, men det er bare bildekvaliteten som lurer deg litt. To bilder tatt med hvert sitt kamera. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Litt annen fanger du har fått deg nå? Ser i hvert fall sånn ut. Så fin ut og. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Det ble bra ja Eneste forskjellen er vel den lille snøskuffa helt nederst der. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Så mye bedre ut, Mompen.. grattis med skikkelig bil igjen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Takker, mangler bare skilt foran.. Det ble bestilt for et par dager siden, men har ikke hørt noe fra verkstedet enda. Ble jo også stoppet i kontroll, og han politimannen klaget over at jeg ikke hadde skilt, fikk nesten bot men greide heldigvis å snakke meg ifra det. Politimannen: "Njaaa, skeptisk" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Skiltet tar maks 2 dager å få frem om du er uheldig (med mindre det sendes i oppkrav til verksted), så jeg tipper skiltet ditt ligger på Biltilsynet. Uten skilt skal man jo egentlig ikke kjøre.. Grattis med ordna front, iallefall.. Endret 13. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det ble fint det Får du den nye typen skilt da eller? eller lager de den gamle til deg ? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Flott bil du har! Fin blåfarge og gjennomført interiør. Misunner også det autmatiske klimaanlegget ditt. Hehe, savner det sårt på min. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Veldig pent bil. Liker den veldig godt.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Nå ryker snart clutchen. Møkk. Spurt litt rundt på verksteder i dag, Autoskade på Jaren skulle ha rundt 5000, mens Mekonomen på Lunner skulle ha rundt 4400, får se om jeg finner noen billigere, for clutch må man jo ha. Edit: Fant en billigere en, 3600, clutch bestilt og bilen får legetime neste uke *redigert leif Endret 6. juni 2007 av Mompen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Trenger ikke, bare å rive girspaken inn og ut av gir Mest inn. Men jøss, hvorfor det? Det er jo ganske tidlig, har ikke gått langt vel? Fremdeles ikke skifta clutchen på min Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 skift den selv. Null problem. Lenke til kommentar
anthem90 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Regner med du selger den til neste år ? 90821159 *hint*hint* Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Da var tråden oppdatert gitt. Bilen er vasket og polert, rengjort litt innvendig, og byttet clutch. Så nå etter påske regner jeg med å legge om til de fæle sommerfelga Lenke til kommentar
Loled Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Grevla fin farge du har på den, lik som jeg har på toførtien ;P Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fet bil mann!! Bimmers er best Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Elsker bilen din. Har selv en ganske så lik bil som din, bare '97-modell, men du har fått ordnet mye mer med bilen enn jeg har (fikk den for ikke så lenge siden, dog). Love it! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Så akkurat de siste bildene dine, og det er når man ser sliike bilder at man vil ha tysk bil igjen Er det forresten kollisjonspute i døra? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 KJøpt meg en slik bil selv nå. Opretter en tråd, når jeg får den. HVor mye betalte du for clutch bytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå