Fredrik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Forsikringsselskapet ditt? Blir vel sendt til han som kjørte på deg? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei, Fin bil du har. Har selv en E36 320 Coupe fra 1993 som jeg er kjempe fornøyd med. Vil påstå at det ville vært smartere av deg å lage prosjekttråd på www.bimmers.no, men det er nå opp til deg. Så ser jeg deg kanskje der. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Da var skaden taksert og Bilskade-blabla A/S sendte nødvendige papirer til forsikringsselskapet mitt.Skaden ble taksert til 8649 kr, fanger, montering og lakkering. Jaggu glad jeg slipper å betale det. Så nå venter de på svar fra forsikringsselskapet, deretter bestiller de ny fanger, lakkerer den og avtaler tid for montering. 7689053[/snapback] Hør om du kan få utbetalt pengene istedet. Vertfall monteringsjobben er mulig å gjøre selv, og tipper det finnes billige måter å få den lakka på også, samt muligens billigere innkjøp enn det forsikringsselskapet klarer også. 9000 for en fanger ferdig på bil er MYE.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Tenkte litt på det Marvil sa, er jo sikkert mulig å få tak i en slik en brukt, evt ny en billigere, for så å pusse den ned selv, lakkere etterpå og montere selv. Ville jo kostet mye mindre vil jeg tro. Kunne nesten ha tjent penger på det.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jepp, brukt er absolutt en god løsning også. Ville absolutt gjort det. Om du finner ut at du ikke klarer å få det til, er det bare å bruke samme leverandør/lakkerer/montør som forsikringsselskapet brukte da de laget overslaget, da vet du at du har penger. Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fin bil, men personlig mener jeg at prisforskjellen mellom 316 og 320 (eller 318) ikke er så stor at det burde by på pengevansker på en litt større med større motor, men uansett nydelig bil Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Prisforskjellen er en ting, den er til å leve med. Værre er det med forsikringen, det er jo det som koster. Var hvertfall hovedgrunnen min til å kjøpe 316, å heller gå over til bil med sekser senere. Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den var strøken, bare LOV meg at du aldri setter på sånn M3 merke bakpå en 5-dørs.. Det er så tragisk å møte på folk i byen som sier de har m3, så titter jeg på den.. Og.. Ler ;D Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det finnes da 5-dørs M3'er. Men er forsåvidt enig, er det ikke en M skal det ikke M-merke på. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Som Wazu nevner, så finnes det 5-dørs E36 M3er, dog kun et fåtall i Norge.. Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hmm, den eneste m3 e36 med 5-dørs jeg har sett er en politi m3.. Mener å ha sett det på nettet.. Og sjansene for at en nybakt sjåfør klarer å skaffe en så spesiell m3 er veldig liten.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Her er blant annet en av de norske; Vet om en til vertfall, i en mørkere blå.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hva var denne mannen som kjørte i deg hadde for no da? kanskje han kjørte i bilen din fordi han hater bmw^^ selv liker jeg bmw, noce og clean, ikke så overstyla som alle andre jeg har sett! nice! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) hva var denne mannen som kjørte i deg hadde for no da? kanskje han kjørte i bilen din fordi han hater bmw^^ selv liker jeg bmw, noce og clean, ikke så overstyla som alle andre jeg har sett! nice! 7835299[/snapback] Han kjørte selv en diger VW Caddy (varebil eller no sånt). Forresten, de ringte fra verkstedet i dag, fangeren har ankommet, den er ferdig lakkert og klar til montering. Så da kan bilen leveres i morgen tiiiidlig (helst før 08:00 (urk)), og vil da bli ferdig i løpet av dagen). Slenger inn et par bilder, kommer også med sammenligning i morgen med før\etter-bilder. Bildene nå fremover vil være mye bedre enn de forrige takket være fatters økende fotointeresse noe som førte til et nytt kamera. Litt triste bilder grunnet fronten, men bakenden er fortsatt brukbar å se på! Edit, stakkars Forden i bakgrunnen, gode gamle bilen det Endret 5. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg elsker bilen din. Har du vurdert bakrutespoiler? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg elsker bilen din. Har du vurdert bakrutespoiler? 7878895[/snapback] Takker skal du ha Har vurdert det ja, noen som vet ca. pris? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Schmiedmann har, til det jeg vil kalle svært vennlige priser. Lakkering er den største kostnaden ved kjøpet. http://norway.schmiedmann.com/DisplayProdu...d=0#PgAnchor454 Det funket dårlig. 3-Serien->E36->Styling utvending->Bakrutespoilere. Ganske lett sånn sett. Endret 5. februar 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Digge vinterfelger da. Og hvordan i all verden klarer du å holde bilen så ren nå om vinteren, prøver jeg meg på en vask nå tar det ikke mange minuttene før den er like dritten igjen. Endret 5. februar 2007 av Wazu Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Svarer til Wazu: er ikke så sørpete og bløtt her på andre siden av landet Ellers så fikk jeg hentet bilen i dag, frontfanger ferdig montert. Den var ferdig i går, men verkstedet stengte 15:30 så jeg fikk ikke hentet den. Det var faktisk litt forskjell på fangeren fra den gamle til den nye. Bare se på bildet nedenfor Øverste er tatt med speilrefleks, det andre er tatt med et vanlig digitalcam, får frem fargen på bilen mye bedre for å si det mildt! Endret 7. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 lakken ble mye mer blankere enn det han var da! bra gjennomført! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå