kris-pc Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hei jeg satte å så på fil å plutselig slo pc`en seg av og den vill ikke starte! noen som vet hva som kan være feil?? takk for svar!! Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 noen symptomer ? Lys noe sted ? vifter som starter ? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 ossen psu har du. om det er q-tec kan den ha svidd av systemet ditt :O, skjedde meg og min første pc. uansett 1. ting jeg ville sjekka er psu , jobba meg fremover i komponetene. eks. psu, hk, cpu... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 får du ikke slått den på igjen når den har kjøla seg litt heller? Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 får du ikke slått den på igjen når den har kjøla seg litt heller? 6978205[/snapback] nope den er helt last.. skal sekke om edt lyser noen steder!! Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Prøv og ta ut og inn 24pins kabelen. Har hatt det samme probleme,funka etter at jeg tok den ut og inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå