RegRot Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hei, jeg bruker en 32" Philips (plasma) som data skjerm nå. Alt fungerer fint bortsett fra at jeg ikke får sett hele skrivebortet hverken oppe, nede eller på sidene... Jeg har prøvd å skifte oppløsning osv, men ingenting ser ut til å hjelpe. Noen som vet hvordan jeg kan få tilpasset bilde slik at alt vil vises? Edit: Jeg ser nå at jeg får sett hele tildet hvis jeg skifter til NTSC isteden for PAL, men da blir bilde veeldig rart og uskarpt Endret 1. oktober 2006 av RegRot Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sjekk i innstillingene til skjermkortet om du finner kompensering for overscan. Bruker du DVI/HDMI? Prøv VGA, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) hehe, jeg bruker faktisk s-video Endret 1. oktober 2006 av RegRot Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg fant det ut nå, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå