noriNco Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvorfor er det 2 ruter med "billetter" om du trykker på .pdf fila under utskrivbare biletter? Ene heter HW lan ticket, andre heter Reservation Rights ? Er jo ikke 2 billetter, sliter litt med å sette ord på det. På TG f.eks er det bare en av de 2 som er nå? Skal man ha med begge når man skal inn på lanet elns? :/ Noen som i det hele tatt skjønte det jeg skrev? ser så teit ut.. :I Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 tror den ene er for å komme inn og den andre er for din plassen du har reservert tror jeg Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Den ekstra billetten er for seatmap reservasjoner. Ingenting annet. Det er IKKE en gyldig billett for HWLAN. Det er den andre som gjelder da. Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Den ene billetten som det står HW-LAN TICKET på er for å komme inn på LAN'et når du kommer. Den andre som det står reservation rights på, er for at du skal kunne reservere sete, og er gjelder ikke i inngangen. Så du trenger kun å skrive ut og ta med deg HW-LAN TICKET når du kommer i døra. Håper jeg svarte alle som lurer på dette nå Lenke til kommentar
noriNco Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 endelig vet jeg det også Takk gutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg