Stigma Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hei folkens, jeg leter etter en "crom" effekt maling, altså en maling som får ting til å se ut som om de var laget i blankt stål. Jeg fant noe på Biltema, og den hadde VELDIG bra effekt, men var lite egnet til utvendig casemodding siden fargen smitter av når du gnikker på den, og sitter fingermerker når du tar hard i den. Så vet noen der ute om et sted å kjøpe god krom maling (helst i Bergen, men også over postordre) og hvis ikke så nevn gjerne et sted i Bergen som selger høy-kvalitet spraymaling i mer konvensjonelle farger. -Stigma Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 bruk vanlig bil-lakkeringsspray.... skal funke bra... men når du har med "crom" å gjøre, så setter det ofte fingermerker... men skal ikke smitte av Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 kan du ikke bare bruke vanlig gjennomsiktig lakk utpå cromen? Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 JEg ville gått for klarlakk på utsiden av kromen. Dette blir bra og hvis du hadde en fin lakk er dette greieste (tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå