Jassern Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hei, nettopp fått en ny bærbar og hatt den i to uker. Har XP proffesional og alt gikk greit helt til jeg skrudde den på idag morres. Fikk feilmeldingen: Windows\system32\config\system And den er skadet eller ikke finnes. Greit, så jeg har lest litt her og der og satte i en windows XP proffesional CD for å se om jeg kunne reparere. Men så kom det opp at den ikke fant noe installerte hard disk drivere eller no slikt? Men jeg er ganske sikker på at Harddisken er i orden, og jeg har bare en inni. Så hva kan være galt? Den XP cd'n var ikke den originale, kan det ha noe med saken og gjøre kanskje? Hilsen Jas. Endret 1. oktober 2006 av Jassern Lenke til kommentar
Jassern Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ingen som vet det? Trenger hjelp please, det er skole PC'n der jeg har alle dokumente mine.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Oioi, samme feilmelding som jeg hadde med den kaputte maxtor disken som jeg kjøpte med pc-en. Windows\System32\Config\System er registry fila etter det jeg har forstått. Jeg kunne reinstallere, og alt var fint en liten stund, før jeg plutselig fikk samme feilmelding opp igjen. Grunnen til alt dette hos meg var at harddisken var føyka, så jeg kjøpte en ny en, Western Digital, og den hr fungert helt fint. Jeg fikk aldri reparert den med XP CD-en, men du kan prøve å kjøre recovery console, og se hva du får gjort med den. Jeg fikk ikke kjørt repair, av samme grunn som deg, men recovery console fungerte. Lenke til kommentar
Jassern Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Oioi, samme feilmelding som jeg hadde med den kaputte maxtor disken som jeg kjøpte med pc-en. Windows\System32\Config\System er registry fila etter det jeg har forstått. Jeg kunne reinstallere, og alt var fint en liten stund, før jeg plutselig fikk samme feilmelding opp igjen. Grunnen til alt dette hos meg var at harddisken var føyka, så jeg kjøpte en ny en, Western Digital, og den hr fungert helt fint. Jeg fikk aldri reparert den med XP CD-en, men du kan prøve å kjøre recovery console, og se hva du får gjort med den. Jeg fikk ikke kjørt repair, av samme grunn som deg, men recovery console fungerte. 6979222[/snapback] Hmm.. Hvordan fungere " Recovery Console " ? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er riktig det som GeirGrusom snakker om. Hvis du skal prøve å rette opp dette, som er litt + ingen garanti, må du se på de sidene How to recover Litt om bruk av WRC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå