darman Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg får ikke sendt en eneste e-post men å motta er ingen problem. Jeg er koblet til nettet gjennom kabel-tv(canal digital) modem som igjen er koblet til trådløs router (linksys). Har forsøkt å slå av alle firewalls og e-post scannere, skiftet port for smtp server og satt statisk IP. alt uten hell. Jeg har også avinstallert og reinnstallert antivirus. Jeg får fortsatt ikke sendt E-post. Men jeg har oppdaget at selv om jeg setter statisk IP på. Så slår den seg raskt over på automatisk igjen. Mulig heter for at jeg har en serious virus innfeksjon? jeg har scannet maskinen et titalls ganger uten at virus er blitt oppdaget. Også Spyware har det blitt scannet etter. Har prøvd det meste føler jeg... Trenger sårt hjelp... Endret 1. oktober 2006 av darman Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvilken utgående epost server har du satt opp da ? Lenke til kommentar
darman Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hvilken utgående epost server har du satt opp da ? 6977560[/snapback] Svar: smtp.online.no Kan jo legge til at alt har fungert fint, helt fram til at det sluttet å fungere fint. Med det menes at jeg ikke har endret på noen innstillinger før problemene startet... Endret 3. oktober 2006 av darman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå