iNeo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Noen her som vet kommandoen (i dos/batch) for å avslutte prosesser? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 SC sc /? gir deg nok litt hjelp Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Tviler på at den der hjelper iogmed at den var for tjenester ikke prosesser? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 My bad, kan ikke lese jeg Godt ment da ...... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hehe.. Skjønner det:P Takk for et bra forsøk. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Prøve å finne mer om taskkill. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Skjønner ikke hva som står i cmd når jeg skriver "TASKKILL /?" det går liksom ikke inn. Noen som kan forklare hvordan den funker? EDIT: Joda skjønte det nå. ( taskkill /f /im ) Endret 1. oktober 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) eksempler slik jeg har skjønt det: TASKKILL /IM EXPLORER.EXE <- vil avslutte explorer.exe TASKKILL /IM SPY* <- vil avslutte alle prosesser som begynner på spy TASKKILL /PID 216 <- vil avslutte prosess med PID 216 Er også en del filterfunksjoner for å f.eks. avslutte alle prosesser som bruker mer enn så så mye minne osv. Endret 1. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå