Holmgr3N Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei, jeg sitter fast på et mission der jeg skal bøffe sigarer. Det jeg gjør er å vente på lastebilen med sigarer, stjeler dokumentene sjåføren har kjører lastebilen tilbake som det står at jeg skal gjøre men så blir min identity undiscovered... Hjelp... Lenke til kommentar
LaCabs Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Har du tømt lastebilen for varer før du kjører til havna? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Nei, havna? Hva gjør jeg etter jeg har tatt dokumentene og satt meg inn i lastebilen? Lenke til kommentar
LaCabs Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Viss lastebilen er tom skal du kjøre tilbake dit du starta levelet("Port of lost heaven"), ellers må du tømme lastebilen for kasser først. Da blir du sluppet inn og kan lete etter sigarkassene. Du skal altså kjøre inn den samme porten lastebilen kommer ut! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-11-02 17:16 ] Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Takk, nå er jeg på rane bank missionet :razz: Orka ikke å ta den nå virka så lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå