kimmy1505 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hei Jeg bestilte i fjor et konrollpanel fra sunbeam som var 5,25 tommer i lengde sammen med pc'n min. Jeg fikk da beskjed om at panelet ikke passet inn i noen av brønnene i kabinettet siden det bare var 6" brønner der. Jeg har sett mye rundt på internett etter forskjellige kontrollpanel, og jeg kan ikke finne et eneste panel som er 6 tommer stort. er det levrandøren som har beregnet feil? finnes det 6 tommers kontrollpaneler i fron? (i såfall link side ) takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
kimmy1505 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Thermaltake soprano Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mulig jeg er litt borte nå, men jeg fant ikke noe info om at dette kabinettet hadde 6"-brønner, derimot: Device Width Supported: 3.5", 5.25" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Passer det en vanlig CD/DVD-stasjon i PC'n din, passer det også et 5,25" kontrollpanel. Kanskje de du bestilte PC'n fra bare sa at det ikke passet, slik at de hadde en unskyldning for å ikke levere kontrollpanelet, av en årsak ikke jeg kjenner. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tviler på at noen som helst kabinetter kommer med 6" brønner når standaren har vært 5,25" i 10år eller mer. OG i specsene på kabienttet står det jo 5,25" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå