manowar2k Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Heisann, har nå nylig kjøpt meg et nytt headset. Dette er Steelsound 5H (ikke usb). Det ser ut til at headsettet er låst til stereo mix, noe som er veldig kjedelig for meg når jeg sitter og prater med folk, samtidig som jeg hører musikk eller spiller. Da hører folk det som skjer på pcen min, ofte høyere enn stemmen min. Jeg kan heller ikke flytte krysset fra stereo mix til mikrofon, fordi det er "låst". Kan heller ikke skru ned stereo mixen. Noen som har vært bort i noe lignende? Vet det har vært mye styr med 5H headsettene, er mitt defekt? Takk for svar. Tilleggs opplysninger: - Har et gammelt MSI hovedkort og bruker det integrerte lydkortet. - Folk hører ikke det som skjer på pcen min når jeg bruker lyden i et Logitech usb headset og micen fra 5H. - Selv om micen er avslått på headsettet hører folk det som skjer på pcen min, men ikke meg (når den er på hører de både meg og det som skjer på pcen). Endret 1. oktober 2006 av manowar2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå