allyse Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Når jeg prøver å pakke ut en fil får jeg følgende advarsel: Extracting Visual Studio .NET Enterprise Architect CD2.ISO CRC failed in Visual Studio .NET Enterprise Architect CD2.ISO Dette kommer på 99,99% ferdig oppakket (mangler 1byte eller no) Hvordan kan jeg tvinge fila til å bli pakket ut, og hvordan kan jeg åpne iso fila med korrupt ending? Skal bare ha noen filer så det er litt irriterende å laste ned på nytt (det samme skjedde på cd1 og 5 første gang :sad: ) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hei, om det er en *.iso fil du vil pakke ut/se på kan du bruke ISO booster (tror det skrives slik). tror du kan laste det ned gratis på http://www.download.com Mvh, jan Erik Lenke til kommentar
pegg Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 det heter isobuster. http://www.smart-projects.net/isobuster/ Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Hovedfila er navn.iso.exe så jeg må pakke ut iso fila... Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ahh, det er jo enkelt allyse, du bare om-døper filen fra navn.iso.exe til navn.iso. har en sterk følelse av at den er hentet ifra kazaa (eller er jeg på helt feil jordet nå?), der folk må om-døpe iso filene sine til exe filer for at det skal være murlig for oss å laste dem ned som software... :wink: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 21:56, skrev Jannis-15:ahh, det er jo enkelt allyse, du bare om-døper filen fra navn.iso.exe til navn.iso.har en sterk følelse av at den er hentet ifra kazaa (eller er jeg på helt feil jordet nå?), der folk må om-døpe iso filene sine til exe filer for at det skal være murlig for oss å laste dem ned som software... :wink: Nope. Funka lite lite. Inne i "iso.exe eller .iso" ligger det en filnavn.iso fil. så selv om jeg endrer navnet til .iso må jeg pakke ut .iso fila, og det får jeg crc error på :sad: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 altså en slaks dobbelt-pakking...? hmm, da ble det værre.. får håpe noen andre kan hjelpe deg, for det der har jeg ikke vært borti så mye for.. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Amatør, Gå å kjøp deg programmet heller da slipper du slike pirate ISO kopier som er dårlige. >:-P Frankie Kr.sand Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 00:02, skrev frank_jarle:Amatør, Gå å kjøp deg programmet heller da slipper du slike pirate ISO kopier som er dårlige. >:-PFrankieKr.sand Skulle gjærne kjøpt det, men jeg skal ikke bruke programmet - jeg skal bare teste om et python addon funker. Og jeg kjøper ikke programmet for å prøve det! Jeg har orginalen av V.S pro. 6. for opplysningen, men addonnet krevet .net visst :sad: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Pakk ut med WinRAR, og merk av for 'keep broken files' i Extract-dialogen... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Prøv å mounte fila med Daemon tools , da mounter du den som en virtuell cdrom. Hvis ikke bruk 2 kroner på en cd og brenn den:) Eventuell bruk win-iso 5.3 eller nyere. Og.. nei:) jeg skal ikke være noe politi:) *smile fint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå