Kasparf Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 glemte å skrive Ohio Players... Funky Worm er inspirasjonskilden til den klassiske westcoast hiphop pipelyden... Hør på litt gammel Dre og dere vil skjønne hva jeg mener... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ettersom både chili peppersene, Primus og Tower of Power er nevnt vbil jeg si Zapp & Roger! Sinnsykt kul funk spør du meg.. dessverre ikke like kule på plate som live..check it out Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nye albumet til Red Hot Chilli peppers! :O Det eier! Er ikke sikker på om det er funk, men det er svinaktig funky Edit: pokker og da.. masse feil 6986485[/snapback] Det er poprock. Anyways, skal du ha funk er Blood Sugar Sex Magik det rette albumet! 6986792[/snapback] Eller enda bedre; de enda tidligere RHCP-albummene. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lionel Richie - Machine Gun (MUST) The Commodores Feat Lionel Richie - Brick House Charles Wright & The Watts 103rd Street - Express Yourself Jean Knight - Mr. Big Stuff People's Choice - Do It Any Way You Wanna The O'Jays - Love Train Marvin Gaye - Inner City Blues Bare noen få.. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 John scofield har noen skikkelig funky album du kan sjekke ut f.eks a go go, uberjam, up all night Lenke til kommentar
drgs Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Calypso king and the soul investigators -- moderne finsk band som spiller ekte old school tung og "languid" funk, sjekk spesielt "Home cooking" (cookin') Lee Fields and the et eller annet -- Problems Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nye albumet til Red Hot Chilli peppers! :O Det eier! Er ikke sikker på om det er funk, men det er svinaktig funky Edit: pokker og da.. masse feil 6986485[/snapback] Det er poprock. Anyways, skal du ha funk er Blood Sugar Sex Magik det rette albumet! 6986792[/snapback] Eller enda bedre; de enda tidligere RHCP-albummene. 6997980[/snapback] Å ja! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Isaac Hayes, Till Brönner (fra nye skiva, Blue Eyed Soul), Maceo Parker, Earth Wind and Fire, Smokey Robinson.. Mye av det her er vel egentlig soul, men linja mellom gammel soul/disco/funk er ofte tynn Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har veldig variert musikk, men Jamiroquai har mye bra:) Canned heat, Love Foolsophy m.m Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg melder meg på her. Har vært på utkikk etter funk ala Interstate 76-soundtracket i snart ti år nå. Curtis Mayfield er en mann jeg har blitt mer og mer glad i i det siste, sjekk ut ham, og selvsagt nevnte soundtrack. 6977154[/snapback] Skriver under på Curtis. Spesielt albumet Superfly Ser du har nevnt Parliament. Funkadelic er søsterbandet deres. Litt mer rocka. Anbefaler Maggot Brain og One Nation Under A Groove 6980787[/snapback] Støtter den.. Maggot brain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå