Gå til innhold

Får ikke Internet Explorer til fast nettleser.

Holmgang

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle prøve Firefox. Fant ut at jeg ikke likte så da avinstallerte jeg det. Men nå når jeg har skreve inn en nettadresse i "kjør"(windowsknappen+R) får jeg opp en feilmelding om at den ikke finner et program. Hvordan får jeg Internet Expolerer til å bli en fast nettleser?

Tusen takk på forhånd! :)

Edit: Skrev Internett Inernett :D

Endret av vhordnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte jeg skulle prøve Firefox. Fant ut at jeg ikke likte så da avinstallerte jeg det. Men nå når jeg har skreve inn en nettadresse i "kjør"(windowsknappen+R) får jeg opp en feilmelding om at den ikke finner et program. Hvordan får jeg Internet Expolerer til å bli en fast nettleser?

Tusen takk på forhånd! :)

Edit: Skrev Internett Inernett :D

6977032[/snapback]

I Instillinger og Vektøy skal det være en innstilling som gjør IE til standard nettleser.

Lenke til kommentar
Takk for svar! :)

Men når jeg skriver inn en nettadresse i "kjør" for jeg feilmelding om at den ikke finner et program. Jeg har husket å skrive http://. Noen som har råd? Takker:)

6977629[/snapback]

Hvilket program?

6981981[/snapback]

Internett Expolerer. Det var det eneste programmet jeg hadde på pcen. (Nå har jeg Opera, så problemet er egentlig løst ;) )

Lenke til kommentar

Firefoc, Opera, Netscape, Safari..Prøv dem alle! Når du har sittet en måned på nettet uten å finne en nettleser kan du BEGYNNE å tenke på å bruke IE til vanlig :p

PS: Test Firefox på nytt :p 2.0 Beta ver. er kommet. Lastes ned på www.mozilla.org (NY STIL I FF! STILig:P)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har et problem med at etter Opera ble innstallert på pc ble den satt som standard nettleser. Når det nå åpnes lenker fra outlook express åpner den da lenkene i Opera. Brukeren av denne PC-en ønsker at lenkene skal åpnes i IE. 6.0 som er innstallert, men fortsette å ha Opera. Satt hake på sjekk at nettleser er standard nettleser i IE 6.0 og tatt den bort på opera, men den fortsetter alikevel å åpne lenker i outlook express i Opera. Noen som kan hjelpe meg videre her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...